הרב שמואל טל מייעץ מה לעשות מול חוצפה של ילדים ובני נוער. מאיפה החוצפה נובעת? איך נכון להגיב לנער שמתחצף? ומה פעולת המניעה שנכון לעשות כדי לא להגיע למצב כזה?
שעת חינוך עם הרב טל: כואב לי שהבן שלי מתחצף
כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .
צילום: ישיבת תורת החיים
מה דעתך בנושא?
9 תגובות
1 דיונים
חיים
כל המבזה תלמיד חכם אין לו חלק לעולם הבא כך פסקו רבותינו הקדושים והם אמת ודבריהם אמת. ממליץ לך לבקש את מחילת הרב ולחזור בתשובה ואין דבר העומד בפני התשובה
15:36 26.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מיכל
תעלו עוד כאלו !
10:51 15.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אריאל
...
10:21 14.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
משה
זה קצר אבל מצויין.
07:40 13.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נעמה
ממש חמור בעיני שהרב נותן טיפים בחינוך.הדברים ככ אחרת במציאות והפתרונות שנתן מורכבים ויכולים ליצור רגשות אשמה ולא להועיל, אנשים מקשיבים לרבנים ורבנים ללא נסיון בטיפול ויעוץ מחלקים הסברים ופתרונות ממש...
ממש חמור בעיני שהרב נותן טיפים בחינוך.הדברים ככ אחרת במציאות והפתרונות שנתן מורכבים ויכולים ליצור רגשות אשמה ולא להועיל, אנשים מקשיבים לרבנים ורבנים ללא נסיון בטיפול ויעוץ מחלקים הסברים ופתרונות ממש ממש בעייתי!! יש מלא משחקי כח גם כשיש אהבה אמיתית!!! זה נורא האמירות האלה
המשך 17:14 12.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דוד
כמה את לא מבינה כמה את לא מכירה הרב טל, חוץ מזה שיש לו תואר בפסיכולוגיה עוסק כבר יותר מ30 שנה בייעוץ לאנשים ואף הקים בית ספר לייעוץ מתוך תורה אחרי שהוא הכיר באפסות הפסיכולוגיה הגויית. תתחילי לשמוע שיעורים שלו ואז תביני כמהה הוא בתחום ומבין וישר, הרבה יותר ממה שיש היום בתחום היועצים, קאצוניג פסיכולוגים וכו
18:10 12.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אהד
כל מי שחושב שהפסיכולוגים יותר מבינים מהדעת תורה- הוא המסוכן- בראש ובראשונה לילדים שלו ולאנשי ביתו. כל מי שחושב שלפי דעתו הקלושה והמשובשת- הוא יכול לשלול דעות של רבנים שעומלים שנים בתורה מתוך חיפוש של האמת רק כי מתחשק לו, והוא יכול לבקר אותם כאילו הם ברמה שלו- הוא המסוכן.. בין זה לרפורמה, הגבול דק מאד..
21:59 13.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אריאל
בתחום
10:22 14.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נדב
.
15:30 12.11.2018שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר