טורקיה טוענת: כך הוברחו חלקי גופת העיתונאי הסעודי - סרוגים

טורקיה טוענת: כך הוברחו חלקי גופת העיתונאי הסעודי

שבועות לאחר חיסולו של העיתונאי הסעודי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י, בטורקיה דווח כי גופתו של העיתונאי נחתכה ונטבלה בחומצה לאחר הרצח, וחולקה בין 5 מזוודות. בכך חוליית החיסול הצליחה להעלים את שרידי גופתו

טורקיה טוענת: כך הוברחו חלקי גופת העיתונאי הסעודי
  העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י (צילום: עמוד הטוויטר של רשת World News)

פרטים חדשים על חיסול העיתונאי הסעודי: עיתון "הדיילי סבאח" הטורקי פרסם היום (ראשון) דיווח על פעילותה של חוליית המחסלים בהברחת גופתו של העיתונאי לאחר שנרצח.

על פי הדיווח, גופתו של חאשוקג'י נחתכה לחלקים שפוזרו בין חמש מזוודות, זאת לאחר שנטבלו קודם בחומצה. לפי עדויות אנונימיות שהגיעו מהרשויות בטורקיה, לאחר ביתור הגופה וטבילתה בחומצה ביום הרצח, המזוודות עם השרידים נלקחו לבית המגורים של הקונסול הסעודי שנמצא בסמוך לבניין הקונסוליה.

עוד נטען כי חאשוקג'י נחנק למוות על ידי המחסלים זמן קצר לאחר שנכנס לקונסוליה במטרה להשיג טפסים חיוניים להשלמת נישואיו. אחד מחבריו של העיתונאי טען כי "המחסלים רצו לוודא שלא נותרו שום סימנים לרצח, ולכן הם חתכו את הגופה על מנת להעלים אותה יותר בקלות".

במקביל, כלי התקשורת בטורקיה פרסמו את שמותיהם של 15 הסעודים שעזבו את העיר באותו היום שבו החיסול התרחש, וחשודים בכך שהגיעו מסעודיה לאיסטנבול למטרת החיסול. על פי הדיווח, מנהיגי החוליה הסעודית שביצעה את הרצח היו מאהר מוטרב, סלאח טובייגי וטהאר אל חארבי, שככל הנראה שהיו מעורבים בביתור הגופה והוצאתה מהמבנה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו