זהירות: משתמשים מדווחים על תקלות בגלקסי S9 - סרוגים

זהירות: משתמשים מדווחים על תקלות בגלקסי S9

משתמשים רבים שקנו את מכשיר הדגל החדש של סמסונג דיווחו בימים האחרונים על תקלה מרגיזה במיוחד. לטענתם, חלקים שונים במסך המגע מפסיקים להגיב- ולא מאפשרים ללחוץ עליהם. בסמסונג הבטיחו: "נבדוק את העניין"

זהירות: משתמשים מדווחים על תקלות בגלקסי S9
  תקלות במסך המגע. מכשיר הגלקסי S9 של סמסונג (צילום: עמוד הטוויטר של אוון בלאס)

לאחר ההשקה המוצלחת- מגיעה הנפילה: אתר התמיכה של סמסונג הוצף בתלונות של משתמשים רבים שקנו את מכשיר הגלקסי S9 החדש ונתקלו בתקלה מרגיזה במיוחד. לדבריהם, במסך המכשיר הופיעו "אזורים מתים", בהם חלק מהמסך הפסיק להגיב למגע- וכתוצאה, לא ניתן ללחוץ על כל דבר שמופיע באותו אזור במסך.

על פי הדיווחים, התופעה נפוצה יותר בקרב אלו שקנו את דגם הפלוס של המכשיר, אך התקלה נצפתה גם בדגם ה-S9 הרגיל. כמו כן עולה כי אין אזור ספציפי אחד שבו התקלה מתרחשת. חלק מהמשתמשים דיווחו כי החלק העליון של המסך הפסיק להגיב- מה שמוביל לכך שאי אפשר לפתוח את מסך ההתראות או לפתוח הודעה שמתקבלת. אחרים חוו הפסקת תגובה בתחתית המסך- כשבמקרה הזה הטלפון מושתק כמעט לחלוטין, מאחר ולא ניתן להשתמש במקלדת, ללחוץ על כפתור הבית או לענות לשיחה נכנסת.

מתלוננים רבים ציינו כי ניסו לפתור את הבעיה בעצמם. בחלק מהמקרים כיבוי המכשיר והפעלתו מחדש החזיר את התגובה למגע באזורים המתים- אך כעבור כמה שעות הבעיה חזרה. אחרים העלו את רמת הרגישות של המסך כדי להתגבר על הבעיה- אך משתמשים רבים דרשו מסמסונג לספק להם מכשיר חלופי לאחר שניסו את שתי השיטות ולא הצליחו להגיע לפתרון.

בסמסונג הגיבו במהירות לגל התלונות, והודיעו כי יבנו את המקרה. "שביעות הרצון של הלקוחות הוא חלק חשוב בעסק שלנו" טענו בחברה. "כרגע רק מספר מוגבל של מכשירים סובל מתקלה במסך המגע. נבדוק את העניין ונעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל מי שנפגע".

זו אינה הפעם הראשונה שמכשיר של סמסונג חווה תקלות לאחר ההשקה. כזכור, לפני שנתיים החברה נאלצה להפסיק למכור את מכשיר הגלקסי נוט 7 לאחר שהסוללות בחלק מהמכשירים התפוצצו והובילו לפציעתם של המשתמשים. גם החברות המתחרות סבלו מבעיות במסך המגע הדומות לזו שמופיעה עכשיו בגלקסי S9, כשבין השאר משתמשים רבים דיווחו כי מסך האייפון X לא מגיב למגע בטמפרטורות קרות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יצא היום עדכון נוסף. תבדקו!
יניב ב | 19-04-2018 17:36
יצא היום עדכון נוסף. תבדקו!