בנט התייחס להמלצות נגד נתניהו וסחט מחיאות כפיים - סרוגים

בנט התייחס להמלצות נגד נתניהו וסחט מחיאות כפיים

השר בנט הגיב לראשונה להמלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו, והכריז: "אני מאמין לנתניהו. נחכה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה". אך הבהיר: "קבלת מתנות איננה משמשת דוגמא לאזרחי ישראל"

בנט התייחס להמלצות נגד נתניהו וסחט מחיאות כפיים

שר החינוך נפתלי בנט מגיב היום (רביעי) לראשונה להמלצת המשטרה להעמיד לדין על עבירות שוחד והפרת אמונים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחקירות נגדו וטוען: "אני מאמין לנתניהו. נחכה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה". בהמשך הבהיר כי "קבלת מתנות בהיקף כזה לאורך זמן איננה משמשת דוגמא לאזרחי ישראל".

בפתח דבריו, אמר בנט  בוועידת השלטון המקומי כי ״כחבר בשתי ממשלות נתניהו, אני יכול להעיד שראש הממשלה מנהל את ענייני המדינה באופן ראוי ותקין. ואין לי ספק שלעולם לא יפגע בביטחון ישראל למען מטרה זרה.

אולם לראש ממשלה בישראל ישנה משימה נוספת, והיא לשמש דוגמא אישית לציבור הישראלי בכלל, ולנוער הישראלי בפרט. ראש הממשלה אינו אמור להיות מושלם או לחיות בסגפנות, אך הוא צריך להיות מישהו שאומרים עליו: ״ככה צריך לנהוג״. בבה״ד 1 מצוטט פסוק מהתנ״ך: ״ממני תראו וכן תעשו״.

אי אפשר לקבל כאלה מתנות ממיליארדרים

לצערי, קבלת מתנות בהיקף כה רחב לאורך כ״כ הרבה זמן איננה עומדת בציפייה זו של אזרחי ישראל. מנהיג מדינת היהודים פשוט לא צריך לקבל מתנות כאלה ממיליארדרים. ככה לא מחנכים דור צעיר לערכים וככה לא חונכנו אנחנו.

"לנתניהו עומדת חזקת החפות"

עם זאת, אנו מדינת חוק, ולראש הממשלה נתניהו עומדת חזקת החפות. לאור זאת, קיבלתי החלטה להמתין עד להכרעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. אני סומך על יושרם ועל עמידותם של היועץ וצוותו. לגבי הפן הערכי, יחליט הציבור ביום הבוחר.

מדינת ישראל איננה מדינה מושחתת, וגם לא הפכה לכזו במחי מהדורת חדשות. אנחנו נמשיך לעשות למען אזרחי ישראל בניהול ענייני המדינה, עשייה שאינה תלויה באדם זה או אחר.כי אין לנו ארץ אחרת״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נועץ וגם מסובב את הסכין.יש שם תעוב הדדי גדול...
ברוטוס | 14-02-2018 11:42
.
2
איזה דוגמה בנט נתן, היכן מעל מיליון ש"ח שבט התמודד
מול עצמו בינוא 2015 ולא נתן תשובות למבקר | 14-02-2018 13:05
וואלה בנט איש מאד מאד מוסרי עם איזה כיפוילה על הראש, מי קנה קולות בכסף מחרדים חסידי קרשנייעף וכך גבר על אורלב, מי קנה שלטון בכסף, תשאלו את איילה חסון דאז ביומן ערוץ 1, בנט חושב שיהיה ראש ממשלה, נו ממש בתקשורת לועגים לו, אה ספר לנו איך שדרגתה את שקד המשודרגת, זה היה מאד מאד מוסרי לפי דרכי הציונות הדתית ממש ממש מוסרי, כמה צביעות גועל נפש יש בבנט ושקד, אם חלילה וחס ראש הממשלה בנימין נתניהו יאלץ להתפטר הראשונים שיפלו הם בנט ושקד אחריהם כל הציונות הדתית והימין כולו, זה שהלשין על נתניהו בעניין בביטורס לדרוקר וכך הכל נגד ראש הממשלה הטוב ביותר בכל הזמנים, התברר שלא היו נסיעות כפולות, נו בנט ממש לא מקבל מתנות, ביום מן הימים עוד ישמעו על הקזיט המושחת שלך שכסף ורדיפת כבוד בזה בנט הכי מוצלח וזה מה שיפיל אותו, ,
3
שלום אני בוט,...
ביביבוט | 15-11-2020 13:10
שלום אני בוט, רק ביבי