מסע 70: אומרים תודה למדינה בחגיגה קצת אחרת - סרוגים

מסע 70: אומרים תודה למדינה בחגיגה קצת אחרת

מסע 70 הוא למעשה מסע שליחים המתחיל משתי נקודות במקביל, מתל-חי שבצפון ומאילת שבדרום. המסע יחל ב-5.3, שבעה שבועות לפני יום העצמאות וקצוותיו יפגשו במרחב לטרון ומשם יעלו יחדיו עד לברכת הסולטן בירושלים

author-image
מסע 70: אומרים תודה למדינה בחגיגה קצת אחרת
  אילוסטרציה ( שאטרסטוק)

הדרך שלנו להתחבר – צעירים מארגנים מסע יומולדת למדינה. מסע 70. לפני כמה חודשים ישבו כמה חבר'ה צעירים יחד והחליטו שחגיגות העצמאות לכבוד שבעים שנה למדינה יהיו מעט אחרות. תקציבי העתק שמשקיעה המדינה בבימות ובזיקוקים משמחים את ההמונים אמנם, כך גם הדלקת המשואות וכל מה שמסביב- אבל משהו אחד היה חסר- החיבור לקרקע ולאדמה. לומר תודה על המדינה עצמה.

מאחרי המסע הזה עומדים ראשי מכינות קדם צבאיות תנועות נוער מתנ"סים וגופים ציבוריים שחברו למשפחות שכולות ולעם ישראל כולו. אנשים שמבינים ששנת השבעים היא הזדמנות ומתנה, הזדמנות לומר תודה על חלום גדול שזכינו לחזות בהתגשמותו. מטרת המסע היא לייצר אווירת אחדות, שמחה והכרת תודה בקרב אזרחי ישראל כולם. בלי פוליטיקה.

מסע 70 הוא למעשה מסע שליחים המתחיל משתי נקודות במקביל, מתל-חי שבצפון ומאילת שבדרום. המסע יחל ב-5.3, שבעה שבועות לפני יום העצמאות וקצוותיו יפגשו במרחב לטרון ומשם יעלו יחדיו עד לברכת הסולטן בירושלים שם ייערך אירוע הסיום (17.4).מובילי המסע- עמיחי שקלי ואליסף פרץ קוראים לציבור להצטרף למסע.

בשלב ראשון להצטרף למסע התרמה שמתקיים עד מחר (שלישי) בערב ומטרתו להשיג מימון ציבורי למטרות הללו. בנוסף, הציבור מוזמן להירשם כבר כעת למקטעי המסע שמתאים ליחידים זוגות ומשפחות- מיטיבי לכת וגם כאלה שפחות.

במוצ"ש האחרון שיתפה בפייסבוק מרים פרץ, שחגגה השבוע בת מצוה לנכדתה (בתו של אלירז הי"ד) את הדברים הבאים: "בלילה שלפני הבת מצווה של הלל מרים, בתו של אלירז, חלמה הדס ביתי על אלירז ועל הרב רפי פרץ (שהקים את מכינת עצמונה והיה רבו של אלירז) בחלום, אלירז מבקש מהרב רפי פרץ מספר פעמים לכסות את הפצעים שלו כי הם כואבים לו. הרב רפי מלטף אותו ומכסה את הפצעים ואומר לו בקול אבהי "אין לב שלם מלב שבור" שאלתי את עצמי, למה התכוון הרב רפי? אין מרפאים את הלב הכואב? והנה קיבלתי את התשובה – הלב השבור מתמלא היום בגאווה ובתקווה גדולה.

בני אליסף ביחד עם עוד שותפים אוהבי הארץ יזמו מסע לכבוד חגיגות ה70 למדינת ישראלזהו מסע של תודה ושל שמחה ,מסע של צחוק וכאב, של געגוע ואהבה גדולה,של הוקרת תודה על הזכות שיש לנו לחיות בארץ הזאת.

אני מאמינה שאוריאל, אלירז ושאר מגיני ארצינו יצטרפו גם הם, ברוחם ובמורשתם. וילוו את אליסף והצועדים בברכת שלום וגאווה גדולה. אנו ממשיכים את שירת חייהם, שירה שכולה נתינה ואהבת המולדת."

למסע הצטרפו גם משרדי ממשלה וגופים ציבוריים שונים שתומכים במימון וחלקם יצטרף למסע עצמו בו צפויים לצעוד עשרות אלפים.

אתם מוזמנים להצטרף למסע למיזם וליום ההתרמה ולתרום כעת כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו