לרגל השקת קטלוג המוצרים החדש, רשת הרהיטים השבדית 'איקאה' גייסה את ד"ר אבשלום קור להיות הפרזנטור (או 'יצגן' בשפה העברית) שיוביל את הקמפיין החדש והמשעשע שלה.

על פי הדיווחים ב'ישראל היום', צילומי הקמפיין התקיימו באחד מסניפי הרשת – בבימויי של אסף הראל. במסגרת הקמפיין, הד"ר ללשון קור התבקש לתרגם את שמות המוצרים בקטלוג (או "מפרטון" בעברית) משבדית לעברית תקינה. כשהרעיון לשחזר את התוכנית "הגיע זמן לשון" ששודרה בערוץ הראשון.

היצגן החדש של איקאה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפי הפרסום כרגע, בין המילים שנבחרו לצילומים הן: 'שידה קטנה' שתיקרא שידונית, מראה קטנה תיקרא נרקיסון, שק כביסה ייקרא כבישק ועוד. אנחנו כאן מחכים לצפות כבר בתוצאה הסופית, שללא ספק תצא משעשעת בדיוק כפי שאבשלום יודע לעשות.