עומרי ודניאל, זוג נשוי שהתחתן לפני כשלושה חודשים, קיבל לאחרונה הודעה מהרבנות המקומית ביהוד כי נישואיהם מבוטלים וזאת בשל תקלה ברישום.
בכתבה ששודרה בתכנית 'הצינור' המשודרת בערוץ 10, דווח כי בשיחה עם החתן נאמר לו על ידי הרבנות כי "הפקידה לא שמה לב שהם לא קיבלו אישור מירושלים על הנישואין".
עם זאת, למרות שברבנות מתעקשים שהנישואים בוטלו, במשרד הדתות הודיעו כי בכוונתם לקיים ישיבה מיוחדת בעלת "סמכויות עליונות" – ואולי יימצא פיתרון.
תגובות
המנחה חצוף הוא מביע דעה בענייני הרבנות בלי שמבין דבר ב בהלכה או בתורה. וברור שהמקרה הזה הוא הזוי ולא בסדר לחלוטין והרבנות צריכה לקבל על זה את מלוא האחריות וגם לפצות את הזוג המסכן ולפטר את המזכירה אם צריך