בימין חוששים: טראמפ יתהפך עלינו - סרוגים

בימין חוששים: טראמפ יתהפך עלינו

פחות מחודש מאז שהושבע, בימין כבר חוששים מדונלד טראמפ שדולת ארץ ישראל בכנסת מתריעה מפני "המסרים המדאיגים מהממשל החדש, בנוגע להתיישבות ביו״ש"

בימין חוששים: טראמפ יתהפך עלינו
  (צילום: שאטרסטוק)

פחות מחודש מאז הושבע לנשיאות, ולקראת נסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארה"ב לפגישה עם נשיא ארה"ב החדש דונלד טראמפ, בימין מתחלים לדאוג.

שדולת ארץ ישראל, בראשות חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד ובצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי, החתימה חברים נוספים מהקואליציה ופרסמה מכתב חיזוק לראש הממשלה, בו הם מתריעים מפני המסרים המדאיגים מהממשל החדש, בנוגע להתיישבות ביו״ש.

על המכתב חתמו: סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז וחברי הכנסת יואב קיש, מיקי זוהר, נורית קורן, נאוה בוקר, יהודה גליק אמיר אוחנה, שולי מועלם, בצלאל סמוטריץ, ניסן סלומיאנסקי ומוטי יוגב.

המכתב המלא

לכבוד ראש ממשלת ישראל
מר בנימין נתניהו

לאחר שמונה שנים קשות שבהן עמדת איתן על האינטרסים של מדינת ישראל בנוגע להתיישבות ולביטחון, ידעת לנצל את ההזדמנות של כניסת הממשל החדש בארה״ב ואנו מחזקים את ידיך על העברת חוק ההסדרה ההיסטורי ועל הבנייה המחודשת ביו״ש.

בשבוע האחרון, בין היתר בגלל לחצים של מדינות ערביות וארגונים אחרים, מועברים מסרים מדאיגים מהממשל החדש, בנוגע להתיישבות ביו״ש ולזכות הבלתי ניתנת לערעור של מדינת ישראל לבנות ולפתח את ארץ ישראל.

לנוכח סכנות אלה, ולקראת פגישתך הצפויה עם הנשיא טראמפ, אנו מחזקים את ידיך במאמץ למנוע הקמת מדינה ערבית טרוריסטית בלב ארץ ישראל ולעמוד על חופש פעולה, שגשוג ובנייה של ההתיישבות בכל רחבי יהודה ושומרון.

לסיום, נאחל לך הצלחה רבה במסעך לארה״ב בשם עם ישראל, מדינת ישראל וארץ ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו