ביתו של המחבל בערערה נבנה באופן לא חוקי - סרוגים

ביתו של המחבל בערערה נבנה באופן לא חוקי

בעוד המשטרה והשב"כ מנהלים מצוד אחר המחבל נשאת מלחם מערערה שרצח שלושה ישראלים בתל אביב ביום שישי, מפרסמת תנועת רגבים על היקפי הבנייה הבלתי חוקית בישובו, כולל ביתו של המחבל.

author-image
ביתו של המחבל בערערה נבנה באופן לא חוקי
  (עיבוד תמונה - רגבים)

בעוד המשטרה והשב"כ מנהלים מצוד אחר המחבל נשאת מלחם מערערה שרצח שלושה ישראלים בתל אביב ביום שישי, מפרסמת תנועת רגבים על היקפי הבנייה הבלתי חוקית בישובו, כולל ביתו של המחבל.

"הפיגוע הקשה בתל אביב הוא רק סופו של תהליך ידוע מראש", אומרים בתנועת רגבים. "במשך שנים ארוכות מתריעה 'רגבים' מפני אובדן הריבונות במגזר הערבי. כאשר מעל 110,000 בתים נבנו בניגוד לחוק, ורבבות אזרחים אינם משלמים ארנונה ומעלימים מיסים; כאשר הפשיעה החקלאית גואה וכמות הנשק הבלתי חוקי עומדת על מעל 25,000 כלי נשק מסוגים שונים; כשהפשיעה החמורה גבוהה בעשרות אחוזים מחלקו היחסי של המגזר בכלל האוכלוסיה, ונבחרי הציבור מסיתים השכם והערב כנגד מדינת ישראל – הרי שהפיגוע הוא האקדח המעשן שירה במערכה השלישית, אך העלה עשן כבר מזמן".

תנועת רגבים הפועלת לשמירת אדמות המדינה ומנהלת מעקב אחרי בניה בלתי חוקית במגזר הערבי, מצביעה על היקפי הבניה הבלתי חוקית ביישוב ערערה בו מתגורר המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי: מתוך 4368 מבנים ביישוב -942 מהם הוקמו בניגוד לחוק. ברגבים מדגישים כי  על פי תכניות המתאר המפורטות והמאושרות של ערערה ניתן כבר עתה לבנות עוד אלפי מבנים  כדת וכדין – עובדה השומטת את הקרקע מתחת טענות הקיפוח.

As5sXy8USEdYFLd0lIo5oND_VIhfUu1QbnCEYOzETA7S

"בתקופה האחרונה נחשפו מספר רב של התארגנויות טרור בהם השתתפו ערבים בעלי אזרחות ישראלית", מוסיפים ברגבים. "במשך שנות דור למדינת ישראל היה נוח להעלים עין מהתופעות הקשות, ולעגל פינות בשמירה על שלטון החוק – את התוצאות משלמים כעת כלל אזרחי המדינה, בהם גם בני המגזר הערבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא גר בערערה, לא בערה
נעם | 03-01-2016 12:00
זה רק מוכיח כמה נוח לעשות הכללות, כשלא באמת מכירים את המציאות. מדובר במשוגע, עם הסתה פרועה, אבל עדין במפגע בודד שלא צייצג את הכלל. ברור שנוח להכליל, כאילו כל תושבי האזור מחבלים, אבל תפקחו את העניים, ותתחילו מזה שתפסיקו להכליל, תביאו עובדות, לא הכללות.