חדשות בארץ

המשטרה קוראת לסיוע בחיפושים אחר שני אחים נעדרים מבני ברק

המשטרה קוראת לציבור לסייע בחיפושים אחר שני נעדרים מבני ברק: יהודה שרייבר בן ה-20, ואחיו ישראל שרייבר בן ה-19

שני הנעדרים מבני ברק
שני הנעדרים מבני ברק | צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל קראה הערב (שלישי) לציבור לסייע בחיפושים אחר שני נעדרים: יהודה שרייבר בן ה-20, ואחיו ישראל שרייבר בן ה-19.

לפי המשטרה, שני האחים יצאו מביתם בעיר בני ברק הבוקר בשעה 11:30 לטיול באזור שילת במערות. משעות הצהריים נותק הקשר עימם.

"כל היודע דבר על מקום המצאם מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל" נמסר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות