תיעוד: רבבות בהלווית ישעיהו קרישבסקי הי"ד - סרוגים

תיעוד: רבבות בהלווית ישעיהו קרישבסקי הי"ד

המונים השתתפו אחה"צ בהלווית הקדוש ישעיהו עקיבא קרישבסקי הי"ד מחסידי פינסק קרלין, שנרצח הבוקר בפיגוע הדריסה והדקירה בשכונת גאולה בירושלים. צפו בתיעוד ממסע הלוויה

תיעוד: רבבות בהלווית ישעיהו קרישבסקי הי"ד
  (צילום: אהרלה טייטלבוים/חדשות 24)

המונים השתתפו אחה"צ בהלווית הקדוש ישעיהו עקיבא קרישבסקי הי"ד מחסידי פינסק קרלין, שנרצח הבוקר בפיגוע הדריסה והדקירה בשכונת גאולה בירושלים.

ההלוויה יצאה מהרחבה מול ישיבת מיר בירושלים להר המנוחות. במהלך הלוויה נעצרו המלווים והניחו את המיטה במקום הרצח שם אמרו פסוקים מתפילת 'אבינו מלכנו'. האדמו"ר מפינסק קרלין ליווה אותו עד להר המנוחות שם נטמן למנוחת עולמים.

תיעוד: אהרל'ה טייטלבוים – סוכנות הידיעות "חדשות 24"

unnamed (1)

unnamed

unnamed (4) unnamed (2) unnamed (9) unnamed (8)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לחזק הצניעות
| 14-10-2015 1:26
חייבים לזכור לעולמי עולמים שהפיגוע היה ליד מחתם שנלר, היינו מקום חפירת קברי ישראל בהתר איזה רב ריפורמי או מזרחי, ובגלל חילול קברי יהודים נרצח בפיגוע הדריסה בגאולה רח’ מלכי ישראל ירושלים הגאון הרב רבי ישעיהו עקיבא קרישבסקי הי"ד. כל אלו הרשעים שהיה להם יד בחפירת הקברים בשנלר יש להם יד ברציחה של הגאון, ודמו על ידיהם. תהא נשמתו תהא צרורה בצרור החיים. וי להאי שופרא דבלי בארעא. מנקיי הדעת שבירושלים. ממש ..."ובקרובי אקדש " קרבן ציבור על חפירת הקברים. יהודים יקרים, אנא קראו! הדברים מאהבה ומדאגה!!! אנו בתחילתה של תקופה איומה ונוראה שהולכת להציף בתי עלמין ח"ו. באחת ההלוויות אנו נשמע את צעקתה של אמא יהודייה שאיבדה את… צעקה שאנו יכולים עדיין לעצור, צעקה שאנו יכולים לדאוג יחד שלא תבוא! הדרך לעצור את הצעקה ואת הצרות היא להבין את המסר משמים, להבין שהגיע הזמן לכולנו לחזור בתשובה!!! כי לא נותר עוד הרבה זמן!!! גם "לא לשכוח" שכל הצרות בגלל הערב רב – מחללי ד’ הרשעים "החרדקי"ם" המשומדים העמלקים המסיונרים שמרחיקים את עם ישראל מהקב"ה, וראה בך ערות דבר ושב מאחריך.