יום אחרי ששוחרר משבי חמאס, הגיעו מפקדי השריון לביקור אצל הלוחם המשוחרר מתן אנגרסט.
אנגרסט נחטף מהטנק במתקפת חמאס, כשהיה לוחם בגדוד 77 של חטיבה 7. בביקור היום השתתפו מפקד אוגדה 36, תא"ל מורן עומר, קצין שריון ראשי, תא"ל אוהד מאור. מפקד חטיבה 7, אל"מ ש׳, מפקד גדוד 77, סא"ל ד׳, וכן מפקד חטיבה 7 ומפקד גדוד 77 לשעבר.

מתן אנגרסט| צילום: מפקדי השיריון עם מתן אנגרסט (דו"צ)


תגובות
נמרוד כהן גם טנקיסט מ-77 שנחטף במהלך קרבות ה-7 באוקטובר, כשהטנק שלו נפגע על הגדר. גם הוא קיבל את כל היח"ץ הזה? רמטכ"ל, מאו"ג, קשנ" ר, מח" טים, מג" דים וכו'?