סרוגות

סיוון רהב מאיר על פרישת גל ופירון: "באנו לשנה"

פרישתם של חברי הכנסת שרון גל ושי פירון אחרי חמישה חודשים בלבד באופוזיציה מרתיחה את סיוון רהב מאיר. אם הכל זה "כאן ועכשיו" מה נגיד לילדים כשנבקש מהם לחכות בסבלנות?

סיוון רהב מאיר על פרישת גל ופירון: "באנו לשנה"
צילום: אולי תפסיקו להעליב? רהב מאיר (יח"צ)

פרישתם של חברי הכנסת שרון גל ושי פירון אחרי חמישה חודשים בלבד באופוזיציה מרתיחה את סיוון רהב מאיר.

בתכנית הלילה של ערוץ 2 היא ביררה כמה זמן ישב מנחם בגין במדבר האופוזיציוני והעלתה כי גם 9490 (!) יום משנת 48' ועד המהפך בשנת 77' לא כולל ממשלת האחדות במלחמת ששת הימים, לא הביאו את בגין לפרוש כדי לעשות לביתו או לחפש תחום עיסוק אחר.

מה המסר לילדים שמבקשים מהם לחכות בסבלנות?

צפו בטור מתוך תכנית הלילה בערוץ 2

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
אורח
03.09.15

יפה, חשיבה נכונה, ביקורת במקומה. כל הכבוד