ראש הגרעין התורני בהדר, הרב שמואל ששון מספר לסרוגים על הפגיעה הבוקר בשכונה. ככל הנראה מדובר על טיל מיירט שכשל ונפל בתוך השטח הבנוי. לכן גם לא הופעלה אזעקה והפיצוץ תפס את התושבים מחוץ למרחבים המוגנים.
"היה לנו נס גדול. אם היינו יכולים לתכנן איפה יפול הטיל, אז היינו אומרים שייפול שם. זה המקום היחיד בשכונה שאין בו בניין. צריך להודות לקב"ה".

צה"ל: לא הופעלה אזעקה בחיפה במהלך המטח, האירוע בבדיקה
יש נפגעים בין השכונה?
יש כמה פצועים קל, מחתכים ורסיסים. עיקר הפגיעה היא הבתים של האנשים שניזוקו. חלונות שהתפוצצו.
ומה אתה יכול להגיד על האווירה כעת בשכונה?
תושבי השכונה נמצאים בבהלה. גם לא הייתה אזעקה, וגם יש נזקים אגביים, לכל האזור. כולל שמשות, מכוניות, דודי שמש ועוד. הגרעין התורני מנסה ליצור קשר עם האנשים שמסביבנו, לראות שכולם בסדר ולעזור במה שצריך.

תגובות
צריך לתבוע את הכספים האיראנים שמוחרמים בארה"ב. שיחלקו אותם לנפגעי הטילים האיראנים.