ראשי רשויות ששהו בחו"ל בזמן פרוץ המתקפה הישראלית באיראן, שבו לארץ באמצעות טיסות צבאיות שהפעיל חיל האוויר. כך פרסם היום (שלישי) מיכאל שמש בכאן 11.
על פי הדיווח, ראשי הרשויות ששהו על הטיסות המיוחדות הם משה ליאון (ירושלים), יוסי נבעה (טבריה), רותם ידלין (גזר), ניצן פלג (גליל תחתון), עידן גרינבאום (עמק הירדן) ומנכ"ל עיריית רחובות מושיקו ארז. עוד פורסם כי הם פנו במכתב דחוף לרמטכ"ל וביקשו סיוע דחוף בחזרתם לארץ.
מצה"ל נמסר בנוגע למי שעלו לטיסות ואינם מוגדרים כעובדים חיוניים כי "הנהלים יחודדו".
עוד באותו נושא
אל על פותחת רישום לטיסות חילוץ לישראלחדשות סרוגים

תגובות
מנסים להסתיר אלוף עמוס ידלין ומזקירתו עלו על מטוס ח"א בניגוד לנהלי הצבא נא לא להסתיר או לשקר