פיקוד העורף הודיע כעת (שלישי) כי הוא מבטל את השלב הראשון של דריכות המקדימה וההנחיה לשהות בסמוך למרחבים מוגנים.

כלומר, אלו הם שלבי ההתרעה העדכניים בעת ירי טילים מאיראן: כ-10 דק' לפני הירי- תצא ”הנחיה מקדימה” על מנת להיערך לכניסה למרחב המוגן. לאחר מכן, בעת קבלת התרעה נכנסים למרחב המוגן – על פי זמן ההתגוננות העומד לרשותך, ולבסוף – יציאה מהמרחב המוגן- רק בעת קבלת הודעה חדשה לצאת מהמרחב המוגן.
בעקבות הבהלה בציבור: דובר צה"ל בהבהרה חשובה
הכתב הצבאי דורון קדוש טען כי המהלך לא ברור, וכתב: "בצה"ל כרגע לא מסבירים את המהלך התמוה, שעשוי לדרוך את האזרחים ולאפשר זמן נוסף של היערכות למטחים. צעד לא ברור".

תגובות
חבל שביטלתם את ההתרעה ליפנה ההזעקות. כי הייה זמן להגיע לממד או למיקלטים בלי חשש. יהוא דוד פתח תיקווה....