יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס התפרץ היום (שני) על העיתונאים מחוץ לישיבת סיעת יהדות התורה בכנסת: "זה הבית שלי. שבוע הבא יהיו פה מאבטחים עד המסדרון. נגמר הדבר הזה", כך פרסם היום הכתב הפוליטי אברהם פריינד.
לטענתו, האירוע התחיל כשהעיתונאית שרי רוט (חרדים 10) נכנסה לצלם את משפחות החטופים שבאו להשתתף בישיבת הסיעה. פינדרוס זעם עליה: "תצאי החוצה. זה הבית שלי".
מחוץ לחדר ניגש אליו העיתונאי מרדכי הלפרין (קול חי) לברר משהו שנאמר בישיבת הסיעה. בתגובה, פינדרוס התנפל עליו בצרחות. "תפסיקו כבר לרחרח כל כך הרבה סביבנו. מה, אנחנו חיות?".
פינדרוס: "אל תגידו תודה לביבי, תגידו תודה לה' על המצב"
לקינוח איים: "שבוע הבא יהיו פה מאבטחים עד המסדרון. נגמר הדבר הזה".





תגובות
לא, הם ממש לא חיות, להשוותם לחיות זהו עלבון.. לחיות כמובן. אין בעל חיים זדוני ומרושע ומושחת ורודף בצע כמותם, אין !!!
אני זוכר אותו עצבני עוד כשהיה בסיירת מטכ"ל אבל סלחנו לו בגלל שלא למד לימודי ליבה.
פינטורס יצור מהתח.....
פין-דרוס צורר היהודים הכריז לפני אוקטובר 7 שהלהטב אויב מסוכן מחמאס וחיזבאלה ולכן הממשלה השקיעה את כל כוחה במלחמה באויב הלהטבי המסוכן והתעלמה מחמאס שם אין להטב. בגלל המופרע הזה ושאר מטורפי ממשלת הימין-ימין (השר אליהו - קודם נטפל בבגץ ואז נתפנה לחמאס) קיבלנו את טבח היהודים הגדול מאז השואה.