
מתקפה מבית: שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי התייחסה הערב (ראשון) למשא ומתן בין וושינגטון לטהרן, כשהזהירה כי איראן לא תסכים לוותר על פרוייקט הגרעין שלה ולא תקבל את הדרישות האמריקניות.
"איראן לעולם לא תעמוד בתנאי מזכר ההבנות. איראן לעולם לא תסכים לעסקה" כתבה היילי ברשת X. "איראן אף פעם לא תסכים לוותר על שאיפותיה הגרעיניות, ולא תוותר מיוזמתה על השליטה במיצרו הורמוז".
עוד באותו נושא
המו"מ התפוצץ: בוטלו השיחות שתוכננו בין ארה"ב לאיראןחדשות סרוגים

"איראן לעולם לא תפסיק לתמוך במחבלים ופרוקסים לטרור" הוסיפה והזהירה. "איראן בחיים לא תהיה מדינה נורמלית תחת המשטר הנוכחי".
איראן דווקא תרוץ לחתום כי ההסכם משאיר אותם חזקים בזמן שהבנים שלנו נלחמים בלי סוף...