
הנקודה האדומה י תמוז תשפו | צילום: אולפן סרוגים
היה לכם היום זמן לחדשות, אבל לא הבנתם הכל עד הסוף?
אריאל שרפר מסכם את הנקודה החדשותית היומית שמעניינת סרוגים,
בתוספת דעה אישית עם חיוך.
זו הנקודה האדומה להיום:
הנה 3 דברים שהחרדים הפסידו מחסימות הכבישים השבוע:
- עכשיו גם מי שהיה ניטרלי או רק שנא אתכם קצת, שונא אתכם יותר. אם אתם רוצים להפגין את הערכים שלכם, תפגינו בבית. למה לצאת עם זה לרחוב?
- עוד יום של חקיקה הלך לפח. בעוד שבועיים הכנסת מתפזרת והחוקים החשובים לחרדים לא יעברו. במקום להגיע להסכמות עשיתם שרירים. נו, היה שווה?
- הסקרים מראים שהקואליציה הבאה תהיה ככל הנראה בלי חרדים. חסימת כבישים תזרז את המהלך הזה יותר. געוואלד!
ולסיום דבר אחד שהחרדים הרוויחו מההפגנות השבוע: …
--
הסרטון כולל תוכן סאטירי הנאמר בהומור ללא כל כוונה לפגוע.
"הנקודה האדומה"- בכל יום עם נושא חדש באתר סרוגים!
עוד באותו נושא
הנקודה האדומה: נפתלי בנט יסביר לנו מה זה ימני אריאל שרפר

תגובות
"עוד יום של חקיקה הלך לפח" - וזה הדבר הכי טוב שקרה לנו החודש. ככה השרים המנותקים האלה לא יכולים להעביר עוד חוקי שוחד מושחתים בזמן שהבית שלי בצפון מופקר כבר שנה שלמה. שביבי וגולדקנופף ימשיכו לריב ושהממשלה ההרוסה הזאת פשוט תתפרק לנו כבר מהר!!!