פרישה של עוצמה לטובת "הגוש" היא מחיקה של הדרך
לגיטימי לחלוק על הדרך ואפשר להתווכח גם בצורה כואבת. אבל אין מקום לכעס. אין מקום להשמצות. ובטח לא לזלזול. אישית, חשבתי שלמרות הכל הם צריכים לפרוש תמורת משהו אידיאולוגי. אבל, מלא הערכה ואהבה לאיתמר ולחברים בעוצמה יהודית שבחרו בדרך שמאמינים בה
צבי סוכות סרוגים