חדשות

האסון הכבד בבית שמש: דובר צה"ל משיב לטענות

אחרי האוסן הכבד בבית שמש, במהלכו נהרגו 5 בני אדם מפגיעת טיל איראני, בצה"ל משיבים לטענות ומבהירים כי הכל התנהל על פי המדיניות שנקבעה

פיקוד העורף
פיקוד העורף | צילום: פגיעה ישירה. ארכיון - פיקוד העורף

אסון כבד נרשם בבית שמש לפני זמן קצר כשארבעה בני אדם נהרגו מפגיעת טיל איראני. כוחות הצלה ורפואה שהוזעקו לזירה הקשה נאלצו לקרוב את מותם במקום. בנוסף, טיפול רפואי הוענק לעשרות פצועים.

עם היוודע דבר האסון הכבד, נשמעו טענות מצד תושבי העיר כי לא הייתה התראה מקדימה לפני האזעקה כפי שמחייבת מדיניות פיקוד העורף. עם זאת, בצבא מבהירים כי הכל התנהל על פי מדיניות ההתגוננות.

בהודעת צה"ל נכתב כי "ההתרעה המקדימה הופעלה כסידרה ועל פי המדיניות בזירת הנפילה בבית שמש".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

45 תגובות
13
תושב בית שמש
01.03.26

בתור תושב בית שמש, הייתה התראה כ 20 דקות לפני, כמו הרבה התראות שמתבררות כירטוים מוצלחים, לא הייתה התראה ממש לפני האזעקה שקרתה דקה אחרי.

הצטרפו אלינו