"הבאר": האתר שמציע מרחב בטוח להיכרויות בציבור הדתי
זוגיות, סרוגות , תוכן שיווקי

"הבאר": האתר שמציע מרחב בטוח להיכרויות בציבור הדתי

מחפשים זוגיות? מיואשים מכל האתרים הקיימים? אתר ההיכרויות החדש הנקרא "הבאר" מציע פלטפורמה מוגנת ומיוחדת במינה לאנשים שמחפשים זוגיות

author-image
"הבאר": המרחב הבטוח להיכרויות בציבור הדתי
  (צילום: סתיו פרץ)

על אתר ההיכרויות "הבאר" כבר שמעתם? אם אתם מחפשים זוגיות אבל רוצים פלטפורמה בטוחה ונוחה, כדאי שתכירו את האתר "הבאר". בשונה משאר אפליקציות ואתרי ההיכרויות "הבאר" מבקש שלבי אימות מהנרשמים על מנת להבטיח מרחב מוגן.

בראיון מיוחד לסרוגים מייסדת ומנכ"לית האתר, רחלי הומינר, משתפת מה שונה באתר ומדוע היא החליטה להקים אותו.

מה מיוחד באתר "הבאר"?

"זה האתר היחיד בארץ שיש לו שלבי אימות ברורים. זה למעשה גורם לנו לסנן הרבה אנשים שלא מתאימים. מי שלא מוכן לאמת את פרטים כמו: סטטוס, שם וגיל לא נכנס לאתר. בצורה הזו אנחנו יוצרים מרחב מוגן של אנשים שרוצים לחפש זוגיות אמתית למטרות חתונה ולא נכנס לאתר למטרות אחרות. עם הזמן מתברר לנו כמה זה נכון, אנחנו מקבלים תגובות של אנשים שמרגישים את המרחב הבטוח שיצרנו".

"אנחנו מסננים את הבקשות. אני יכולה להגיד שניסו להיכנס אנשים נשואים לאתר וגם אנשים שלא מהעם שלנו ולא הצליחו. זה מרחב מאוד נקי ומוגן. כל מי שרוצה זוגיות טובה ואיכותית יעבור את שלבי האימות והסינון שאנחנו עושים".

שדכני אתר "הבאר" (צילום: ברוך גרינברג)

להרשמה חינם לאתר "הבאר" לחצו כאן

איך הרעיון הזה נוצר?

"זה לא נוצר מתוך איזשהו חלום להקים אתר. יצא שהפגשתי בין זוגות רבים שהתחתנו ותוך כדי שמעתי מנשים וגברים את הקושי למצוא זיווג".

"שמעתי סיפורים מבנות שנכנסו לכל מיני אתרים (גם אתרים דתיים) יצאו לדייט והן גילו ברגע האמת על גיל שונה ממה שהוזן באתר, על סטטוס שונה כמו אנשים גרושים שהציגו את עצמם כרווקים".

"האתר הוא לעילוי נשמת אחותי היקרה אודליה פינקלר לבית משפחת תורגמן ואני בטוחה שהיא מביאה הרבה ברכה לתוכו".

אודליה פינקלר ז"ל לבית משפחת תורגמן.

איך יודעים שאנשים לא מזינים פרטים לא נכונים?

"יש משהו פסיכולוגי בזה שהם נותנים את פרטי תעודת הזהות. אנחנו מבקשים את הצילום של תעודת הזהות נטו לשלבי האימות ולאחר מכן התצלום מושמד. כשמבקשים תעודת זהות, מי שמוכן לתת אותה, זה מי שאין לו מה להסתיר. בצורה הזו אנחנו מסננים עבריינים, אנשים לא רצויים והמון אנשים שמראש לא נכנסים כי הם מבינים שזה לא המרחב עבורם".

"בדרך כלל, באתרים שאין בהם שלבי אימות, יש המון אנשים שיכולים להטריד. אנשים שנכנסים לאתר מתוך רצון לצחוק על אנשים וכדומה ולכן היד יותר קלה על המקלדת. כאן רואים שזה רציני ומסודר ולכן רק מי שבאמת רוצה למצוא זוגיות יהיה באתר שלנו".

"בסופו של דבר, זה מוכיח את עצמו. אין יום שאני לא באתר כמה שעות טובות, אני מתמוגגת בשמחה ובכאב: טובי בנינו ובנותינו אחינו ואחיותנו נמצאים שם. זה החבר'ה הטובים של המגזר הדתי על כל גווניו".

להרשמה חינם  לאתר "הבאר" לחצו כאן

למי אתר "הבאר" מתאים?

"דתיים על כל הרצף: חרדים, חרדים מודרנים, דתיים, דתיים לייט ודתל"שים. כרגע, אנחנו רואים שזה עובד ואנחנו מתפללים שזה ימשיך להתפתח כדי שיצאו כמה שיותר זוגות נשואים".

איזה תגובות את מקבלת?

"יש את מי שמתלונן על זה שצריך להגיש תעודת זהות. הם לא רגילים כי זה באמת לא מקובל אבל כשהם מבינים את התהליך עצמו ושהמידע לא מוצג באתר הם מבינים. מלבד זאת, אנחנו מקבלים המון תגובות חמות וטובות. האתר מעוצב בצורה מאוד מיוחדת ואחרת מכל מה שאנשים הכירו עד היום. הוא לא משדר עסקיות, העיצוב ביתי וחמים ותחושה של מרחב מוגן ומאפשר".

(צילום: ברוך גרינברג)

"בנוסף, הוא נוח לשימוש. כל הערה שהמשתמשים באתר מעירים אנחנו מתקנים ואנחנו קשובים להם כי הכל בסופו של דבר זה נוצר עבורם. אנחנו מקבלים תגובות על כך שרואים אנשים שלא רואים באתרים אחרים, אומרים לנו שבגלל שהאתר כל כך מוגן גברים ונשים, שלא נכנסים לאתרים אחרים נמצאים באתר שלנו".

"יש כבר זוג אחד שהתארס לאחר שהכיר באתר. זאת למרות שהאתר לא קיים המון זמן. אין ספק שזה הכי משמח אותי".

(עיצוב האתר: מיכל שכטר)

את חושבת שזה יעניק מענה לבעיית הרווקות המאוחרת בציבור הדתי?

"אני לא רוצה להיות יומרנית, אלא הכי מדויקת. אני מתפללת לכך. יש מאחורי האתר הזה כוונות טובות וטהורות. כולנו בצוות האתר נושאים תפילה שזה יעזור לכמה שיותר אנשים והכל מכוון לשם. לדוגמא: המנוי שלנו הוא ל3 חודשים. אין דבר כזה מנוי שנתי. זה נובע מתוך תפילה אמתית שהלוואי והמשתמש יהיה פה גג 3 חודשים ולא יותר מכך. אם אני אתן לרווק בן 40 מנוי שנתי זה למעשה להגיד לו שאני לא מאמינה שהוא ימצא פה מישהי".

"אני לא אשת עסקים. אני שדכנית בלב ובנפש. זכיתי להפגיש זוגות רבים שהתחתנו. זה נובע מתוך רצון להתמקצע בפלטפורמה הזאת. אני לא יצרתי את זה בשביל כסף אלא בשביל שנזכה שיצאו מהבאר זוגות רבים וטובים כל הזמן. גם הצוות שלנו מורכב משדכנים. לאחרונה נוספה לנו שדכנית צעירה ונמרצת ורווקה לצוות השדכנים".

"אנחנו כרגע יוצאים במבצע גדול לבני 50 ומעלה. חשוב לנו מאוד שהם ימצאו באתר את מקומם ולכן אנחנו מציעים להם כניסה לאתר בחינם ל3 החודשים הקרובים. בנוסף, בתקופה הקרובה ההרשמה לאתר "הבאר" היא בחינם".

למימוש המבצע המיוחד לבני 50 ומעלה – לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מה עם שידוכים לדתיים בעלי מוגבלויות שונות?
מוגבלת | 16-06-2022 12:20
כולם מתהדרים בכך שהם איכותיים. תנו מקום לאיכותיים מסוג שונה ואז תהיו איכותיים באמת.
וואלה נכון
בן אנוש | 19-06-2022 2:10
צריך לדאוג לכלל האוכלוסייה יהיה יפה מאוד לפתוח גם אתר לבעלי מוגבלויות שונות
2
how i got my love back home
maya elijah | 27-06-2022 18:19
שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם דר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדואל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי
3
how i got my love back home
isabella elijah | 02-07-2022 22:01
שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בנייד, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדואל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)
4
marriage solution
Naomi Samuel | 30-07-2022 4:36
שמי נעמי סמואל, אני רוצה לחלוק את הבשורה על החיים שלי עם כל מי ומי שצריך עזרה בנישואין/זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה נוספת רק בגלל שהמשפחה שלו לא אהבה אותי, ובגלל שלא יכולתי לתת לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב-3 במאי 2022 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם Dr apata. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה כי פניתי אליו, סיפרתי לו את כל הבעיה שלי והוא הבטיח לעזור לי להחזיר את בעלי. דר אפטה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני עוקבת אחרי כל ההוראות ועושה מה שהוא ביקש ממני אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אליי לפני שאני אשן באותו היום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אליי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושים. היום אני משתפת את ההודעה הזו כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמחה להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום פנו עוד היום לדר אפאטה ותפתרו לכם את הבעיה הנה אימייל: drapata4@gmail.com או וואטסאפ / viber עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר
5
marriage solution
Naomi Samuel | 30-07-2022 17:39
שלום לכולם, שמי נעמי סמואל, אני נשוי 20 שנה עם אשתי ויש לנו שני בנים, גדולים ב-16 שנים וצעירים ב-11 שנים. בעלי אהב אותי מאוד, אבל זה הגיע למצב שהוא הסתבך ברומן עם אישה שהיא שותפתה לעבודה. אף פעם לא דמיינתי את זה, אבל איכשהו היחס שלו אליי ואל הילדים השתנה, ההגעה המאוחרת שלו מהעבודה גרמה לי לחשוב על זה, אפילו ביום הנישואין ה-20 שלי במרץ, אני מתרחק ממין כמו שאנחנו מבטיחים לעשות בחתונה ב ביום השנה, 15 ימים לפני יום הנישואין, הוא הודה שקיים יחסי מין עם עמיתו לעבודה. הוא הביא אותה למיטה שלי כשלא הייתי בעבודה, זה אומר שהרגשות שלי היו חסרי ערך לחלוטין, המצב הנפשי שלי מלא בייסורים, אני לא חושב שאני יכול לשכוח ולהחזיר את הכאב, האישה הזו הייתה בשליטה מלאה הוא אף פעם לא רציתי לעשות את זה עם אלימות, היא רוצה לזכות בי כשהיא מתגרשת, היא אמרה שהיא מקנאה בקשר שלנו ותהרסו אותי בכך שתשיג את בעלי. הייתי צריך לדבר על זה עם חבר שביקש ממני למצוא אשף כישוף טוב, קודם כל אף פעם לא האמנתי בתרופת האיות הזו, אבל אני חייב לנסות את זה עד שאני אתקל ב-DR APATA באינטרנט על איך הוא עזר כל כך הרבה אנשים יחזרו לאקס שלי ויעזרו לי לתקן את הקשר ולשמח אנשים במערכת היחסים שלי ועוד כמה סיפורים על מחלות רוחניות ועוד, הסברתי לו את המצב שלי והוא עזר לי לקיים כמה תפילות, כמה עשבי תיבול ושורשים ההקרבה הקטנה שהקרבתי, ותוך שלושה ימים הוא חזר להתנצל וזה היה ממש כמו נס בשבילי. האם אתם זקוקים לעזרה כלשהי במערכת היחסים שלכם כמו החזרת גבר, אישה, חבר, חברה, זכייה בלוטו, צמחי מרפא למחלות, HIV, SPD, אסטמה, דלקת פרקים, שרירנים, שבץ או כל סוג של מחלה, בעיה רוחנית , עבודת קידום, צופים שקוראים את הפוסט שלי שזקוקים לעזרה כלשהי לגבי אתגרי החיים צריכים ליצור קשר עם DR APATA ותשמחו שעשיתם זאת. דואל: (drapata4@gmail.com) אתה יכול גם לווטסאפ / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744. צור קשר עם האיש הנהדר הזה היום ותפתור את הבעיות שלך ב-100%.
6
marriage solution
Naomi Samuel | 02-12-2022 13:29
בעלי לשעבר ואני נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בהריון של שישה חודשים. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם בעיניי וזה ממש שבר את ליבי. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים מנותקים. ניסיתי להגיע אליו ברשתות חברתיות, אבל הוא הסיר אותי מהם. ניסיתי להגיע להוריו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא יכולתי להחזיר את אהבתי. שוב הייתי מבולבל. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה שלי ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי ואמרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי צוות דר אפאטה שעוזר לה כשלא יכולה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר באמצעות הדואל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה תשים כישוף על בעלי ואמר שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אלי לנצח והיה שלי יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר שקרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למקלט האיות החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה יותר מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמפריעה לך בחיים, עליך ליצור קשר עם נגן האיות החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת Gmail: drapata4@gmail.com או שתוכל להגיע אליו דרך הוויבר /וואטסאפ שלו: (+66 81 302 8552)
7
אתר לדעתי חפרן...
מוטי בסדר | 13-12-2022 14:39
אתר לדעתי חפרן ייקי גולש ונכנס לתחום הפרט לא נותן מרחב ועצמאיות לבקש תז הזוי מי אתם שיתנו לכם כול זאת חוצפה