זמני כניסת ויציאת שבת פרשת דברים - חזון תשפ"א - סרוגים

זמני כניסת ויציאת שבת פרשת דברים – חזון תשפ"א

את פרשת דברים קוראים תמיד בשבת שלפני תשעה באב, ועל שם ההפטרה היא נקראת "שבת חזון". יש קהילות שבהן קוראים את אחד מן הפסוקים בפרשה, הפותח במילה "איכה", במנגינת טעמי המקרא של מגילת איכה

זמני כניסת ויציאת שבת פרשת דברים - חזון תשפ"א
  (צילום: שאטרסטוק)

פָּרָשַׁת דְבָרִים היא פרשת השבוע הראשונה בספר דברים. היא מתחילה בתחילת הספר (א', א') ומסתיימת בפרק ג', פסוק כ"ב.

את פרשת דברים קוראים תמיד בשבת שלפני תשעה באב, ועל שם ההפטרה היא נקראת "שבת חזון". יש קהילות שבהן קוראים את אחד מן הפסוקים בפרשה, הפותח במילה "איכה", במנגינת טעמי המקרא של מגילת איכה.

עוד באותו נושא

מתי מתחיל הצום? מתי יוצא הצום? תשעה באב תשפ"א


3

זמני כניסת ויציאת השבת

ירושלים

כניסת השבת: 19:07. יציאת השבת: 20:27

תל אביב

כניסת השבת: 19:27. יציאת השבת: 20:29

חיפה

כניסת השבת: 19:20. יציאת השבת: 20:30

באר שבע

כניסת השבת: 19:25. יציאת השבת: 20:27

חברון

כניסת השבת: 19:25. יציאת השבת: 20:27

גוש עציון

כניסת השבת: 19:25. יציאת השבת: 20:27

אריאל

כניסת השבת: 19:26 יציאת השבת: 20:28

אילת

כניסת השבת: 19:21 יציאת השבת: 20:23

צפת

כניסת השבת: 19:26 יציאת השבת: 20:28

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סיבה שניה לשבת...
אני החסיד והחייל של כ"ק אדמו"ר מרן נשיא ונביא שופט ויועץ הדור מליובאוויטש מרן המלך המשיח בן דוד צדקנו שליט"א!!!! | 16-07-2021 14:07
סיבה שניה לשבת חזון: בשבת הזאתי מראים לנשמה שעולה לשמיים כמו בכל לילה בזמן השינה את בית המקדש השלישי הנצחי שיבנה במהרה בימינו אלה עי כק אדמור מרן נשיא ונביא שופט ויועץ הדור מליובאוויטש מרן המלך המשיח בן דוד צדקנו שליטא שיתגלה בקרוב ממש ויגאלנו לגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומייד ממש. הסיבה למה מראים לנשמה את בית מקדשנו השלישי העתידי בשביל לגרום ליהודי שהוא ירצה את בית המקדש וידרוש את הגאולה האמיתית והשלמה עי משיח צדקנו וגואל צדק שהוא הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליטא, וכך יזרז את הגאולה האמיתית והשלמה בקרוב ממש!!!!
2
marrymichael1112@gmail.com
חנה מיכלוביץ | 26-08-2021 18:56
אני ובעלי נשואים כבר כ 7 שנים. התחתנו באושר עם שני ילדים, ילד וילדה. לפני 3 חודשים התחלתי להבחין בהתנהגות מוזרה שלו וכמה שבועות לאחר מכן גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא אכפת לו ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה בערך 2-3 ימים. עשיתי כל מה שיכולתי לתקן את הבעיה הזו אבל שום דבר לא אמון. נהייתי מודאג מאוד והייתי צריך עזרה. כאשר גלשתי באינטרנט יום אחד, נתקלתי באתר שהציע כי דר איגבינוביה יכול לסייע בפתרון בעיות זוגיות, לשחזר מערכות יחסים שבורות וכן הלאה. אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף. יומיים לאחר מכן, בעלי הגיע אלי והתנצל על העוולות שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לשגרה, גם אני הוצגתי בחברה שבה אני עובד. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר .. הכל בזכות דר איגבינוביה. אם אתה צריך מאסטר כישוף שיכול להטיל כישוף שבאמת עובד, אני מציע לך לפנות אליו הוא לא יאכזב אותך זהו המייל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp/viber +12162022709 קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח כמובן מאליו ממך?