שירצור באקסטרים: אין כמו לעשות קייאקים בצפון - סרוגים

שירצור באקסטרים: אין כמו לעשות קייאקים בצפון

לאחר חורף רווי משקעים הזרימה מגניבה המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס, קפא לי הלבלב אבל וואלה בחום הזה, זה אחד הדברים המרעננים! שירצור באקסטרים עשתה קייאקים בכפר בלום

author-image
שירצור באקסטרים: אין כמו לעשות קייאקים בצפון
  קייאקים. באוגוסט. בזמן קורונה. אקסטרים

עד עכשיו הספקתי להטיס מטוס, סקי באיטליה, נהיגה על ארבעה גלגלים במכונית מירוץ וטרקטורון אבל… יותר אקסטרים מאוגוסט עם הילדים, פלוס קורונה אין.

אז לקחנו חופש כמה ימים והצפנו צפונה צפונה, הרי מה ילדים באמת צריכים? כדור במרחבים ירוקים ומים, הרבה מים! בשביל שלא תגידו שאין פה באמת אקסטרים אמיתי התחלנו את החופשה ב"קייקי כפר בלום".

עוד באותו נושא

לנסוע כמו במכונית מרוץ: חוויה מוטורית אמיתית

הזהירו אותנו מראש, תגיעו מוקדם! אז רבע שעה לפני פתיחת האתר היינו כבר על בגדי ים מחכים בשער להיכנס, אין מה להגיד הקורונה הביאה איתה בסופו של דבר הרבה מאוד סדר, תורים ממוספרים והופ, אנחנו כבר מתאבזרים לנו עם חגורות הצלה, אין מה להגיד הסטייל הזה של החגורות הצלה נלקח משנות ה-80, כאילו מינימום תנו לי את זה במגוון צבעים להתאים את זה לבגד ים, לכיסוי ראש ולצבעים בשיער, זה בייסיק!

עם החגורות הצלה, ההתרגשות של הילדים, אנחנו כבר באוטובוס בדרך לתחילת המסלול ויאללה למים!

המים קרים – קפא לי הלבלב

לאחר חורף רווי משקעים הזרימה מגניבה המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס, קפא לי הלבלב אבל וואלה בחום הזה, זה אחד הדברים המרעננים!

איתגרתי את ה"שיחיה" שיקפוץ למים קצת, כי הוא יבש מידי, הילדים הבורגניים החליטו שמספיק להם להכניס רגליים ולצחוק על אמא שלהם שיש לה שקית על האוזן. למה שקית אתם שואלים? פעם הבאה שעושים פירסינג רצוי לא לעשות את זה לפני חופשה משפחתית שכוללת מים, כלור ועוד מזיקים.

ואז צעקה מפלחת את האוויר "מגיעים למפל!" רחוק ממפלי האיגואסו, אבל וואלה היו פרפרים בבטן והילדים הרגישו כאילו הם צלחו עכשיו את ה-מפל, הקטנה שהתחילה את המסע בבכי (בכל זאת פעם ראשונה שלה) סיימה בצהלות שמחה.

רטובים ושמחים הלכנו להירטב עוד קצת באומגת מים, להרגיש את הרוח על המסכה. בכלל, כל הקטע הזה של המסכה, תחשבו מה זה לטפס עם מסכה על הפנים, אבל היי, הנחיות זה הנחיות וכיף לראות שסוף סוף מקפידים כמו שצריך.

הכל מתקתק כמו שעון. אבל מה זה הצבעים האלה של חליפות ההצלה?

ויש גם אטרקציות אחרי הקייאקים

"צוות האתר נרגש לרגל פתיחת העונה ומקפיד באדיקות על הנחיות משרד הבריאות שכוללות: עטיית מסכות, ריחוק חברתי, ניקיון והיגיינה. ברחבי האתר הוצבו מתקני אלכוג'ל לשימוש המבקרים" מציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום, באתר.

אז מלבד השייט המהמם שעשינו, יש באתר שלל פעילויות: אומגה למים, קיר טיפוס, פארק חבלים, קולנוע רב חושי, מרחבים לקמפינג ומדשאות לפיקניק, מתחם אוהלים ממוזגים 'בלום וילג', ועוד.

ממש בכיף העברנו כמה שעות, כאשר אני זאת שבעיקר קפצתי מדבר לדבר, בעוד הילדים נהנו מהפארק חבלים ומגלידה קרה וכמובן, מלראות אותי מתאמצת, כל זה בשביל שלא תגידו שזרקתי עליכם בטור.

יש גם קיר טיפוס

מתי? כמה? ולמה?

אז לסיכום, הגדול נתן ציון של 5 כוכבים מתוך 5 כוכבים, הקטנה הורידה חצי נקודה על הבכי שלה, ואני? אני בעיקר מחכה לחזור לעשות את הטורים לבד.

מתי? כל יום 10:00 –15:30.

כמה? שייט במסלול המשפחתי עלות ליחיד: 101 ₪ (השייט מגיל 5 בליווי מבוגר מעל גיל 18).

שייט במסלול הארוך ליחיד : 131 ₪ (פעיל בין השעות 10:30 – 14:00, מגיל 10 מחייב מבוגר מעל 18 בכל סירה).

ניתן לרכוש כרטיס מראש בהנחה דרך אתר האינטרנט או מועדוני הצרכנות השונים

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
האם פתוח בשבת?
האם יש זמנים בנפרד? | 13-08-2020 21:54
בסד חסרים בבקשה פרטים על המקום.
2
הרבי
נועם | 16-03-2021 17:37
הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
3
ישראל
נועם | 16-03-2021 17:37
ישראל הבית של הרבי מלובביץ'
4
פלסטינים
נועם | 26-03-2021 16:21
פלסטינים בלבנון