גלשתי, נהנתי ושבעתי | חופשת סקי כשרה באיטליה - סרוגים

גלשתי, נהנתי ושבעתי | חופשת סקי כשרה באיטליה

השקת הטור הראשון של ״שירצור באקסטרים״, ממש פה במדונה די קמפיליו, איטליה: ספורט שלג | יצאנו לבדוק את חופשת הסקי כשרה - מסנובורד ונופים מושלגים ועד ארוחה איטלקית מפנקת

גלשתי, נהנתי ושבעתי | חופשת סקי כשרה באיטליה
  צילום: מיכל סטולר

שמש מבצבצת מבעד להרים המושלגים, עצים גבוהים לצד בתים כפריים, שקט של חורף ואח דלוקה, פריימים שלקוחים מתוך מגזין טיולים עולמי. הרחובות מלאים באנשים ממותגים מכף רגל ועד ראש וחנויות ציוד בערימות ומזל, כי לא באנו לנוח פה ליד האש עם ספר, מה לא? לא, כלומר גם.

לפני שאני מתארגנת לטיול אני בעבודת מחקר – מה, איך ואיפה, מה לאכול, איפה לאכול ואיך למצוא אוכל כשר במדינות שאני מטיילת בהן. הפעם, הגעתי ללא הכנות מוקדמות והכי חשוב ללא מזוודת אוכל.

הכל אורגן וטופל מראש על ידי חברת "נופש כשר" בהפקה מדוייקת ויוקרתית של שי מאור, מהעלייה למטוס עם סנדוויצ'ים מפנקים ועד לנשנושים באוטובוס, יש בזה משהו מאוד משחרר לצאת לטיול מאורגן שבאמת מאורגן על הצד הטוב ביותר.

אבל כאמור, לא באנו רק לאכול, האטרקציה המרכזית הייתה הסקי! אז כל מה שנותר היה, לשים כובע, מחמם אוזניים, חם צוואר, גופיה טרמית, מיקרו פליז, מעיל, גטקס, מכנסיים, חצאית, כפפות, גרביים רגילות, גרביים טרמיות, מגפי שלג ומשקפת גוגלס זהו אני מוכנה, זה הזמן ללכת לקחת את הציוד הרציני, בחנות ההשכרה הותאם לנו הציוד בדיוק למידתנו.

הבחירה הכי קשה בעיניי הייתה סקי, סנובורד או קפה חם בשלג, אז אמרתי לעצמי, למה לבחור? התחלתי עם הקפה, קפוצ'ינו איטלקי על רקע נוף מושלג ומינוס 3 מעלות, אבל היי, כשחם בלב חם ב… סתם זה לא באמת עובד, עדיין קר.

צילום: מיכל סטולר

אחרי כוס קפה ושוט של אומץ, ממשיכה ישר לאתר הסקי לשיעור ראשון, הפעם האחרונה שגלשתי הייתה בגיל 4 בצרפת שם העברתי את ילדותי ו-וואלה מסתבר שזה כמו אופניים, תוך רגע אני קולטת את העניין ומתרסקת לתוך עץ, לא נורא מה שלא הורג מכשל ומקפיא לי את הלבלב מבפנים.

אחרי יומיים של אימונים מפרכים, הבנתי שהדבר הכי קשה זה ללכת לשירותים ולהתקלף מערימות הביגוד הטרמי, אחרי שהבנתי את הסיפור אמרתי לעצמי שלא אותגרתי מספיק ויאללה מנסה גם סנובורד!

בתור גולשת גלים וסקייטבורד אני מרגישה סוף סוף בבית, הסטייל יושב עליי יופי, הרוח בפנים והרגליים מחוברות טוב טוב לבורד שהופך לחבר. הדבר הכי חשוב שצריך לדעת, זה איך לעצור, דרך אחת היא בנפילה, דרך שנייה זה להיכנס בגדר, ברגע שיודעים את הדרך השלישית שזה לעצור עם העקבים אפשר להמשיך הלאה.

אחרי כל האקסטרים הזה, צריך להיפרד ללכת לשקם את עצמי ולהרכיב בחזרה את כל איברי הגוף, להחזיר את הצבע ללחיים וללכת לחפש את הבוהן שנשרה באחד המסלולים, חוזרת גמורה למלון "רויאל אולימפיק" שכמובן דאג לשאטל שיאסוף אותי ישירות אליו, לובי מפנק עם שתייה חמה לאורך כל היום, ותאמינו לי זה חובה.

בלובי ישבתי להשוות חוויות והתרסקויות עם חבורת אנשים קסומה שהפכה לשותפה לרגעים מביכים (היי כבר אמרנו מה שהיה באיטליה נשאר באיטליה) בכוח הנשי: חלי בן שחר, אמילי עמרוסי, טל עציון ומיכל סטולר. בכוח הגולש: שי מאור, מתי שריקי, יהונתן קליין, יהודה שלזינגר, אליעד סעדה, ינון מגל וכמובן, בועז גולן שצפה על המתרחש.

מתה הצמחים החם עברתי ישירות לסאונה חמה וג'קוזי מפנק, (כן כן יש שעות נפרדות) ומשם לעוד מקלחת חמה. מנוחה קטנה אחרי כל הטוב הזה ועברתי למנה העיקרית של הטיול שהיא כמובן, ארוחה איטלקית כשרה ומפנקת. האמת היא שאמרתי לעצמי טוב אין באמת צורך להתפנק פה, עוד לא יצא לי לצאת לחופשת סקי כשרה אבל פייר, האוכל הרים פה רף, שיהיה לי מאוד קשה לסגור חבילה ללא כשרות, התרגלתי לטוב! במיוחד אהבתי את לורנזו המלצר בן 70 עם השפם המעוצב שידע לזהות בכל רגע נתון שאני רוצה עוד תוספת קטנה.

אחרי 5 מנות שלא מפסיקות להגיע לשולחן, אמרתי לעצמי שזה לא נעים להשמין בטיול סקי אז ביקשתי את התה לצד העוגה, בלי סוכר בבקשה. וזה הוכיח את עצמו כי השעון ספורט החדש שלי, לא הבין איך בשבוע אחד אני פדלאה מטורפת שלא מספיקה להגיע ליעדים שלה ובשבוע הזה אני אשכרה רמבו על ספידים. בשורה התחתונה, גלשתי, נהנתי ושבעתי.

המלצות שירצור:

סקי או סנובורד? סנובורד!

מסלול כחול, אדום או שחור? כחול כי אני רוצה להמשיך לחיות.

פסטה או פיצה? פסטה.

ביגוד? תרמי טיטניום חובה.

מלון? "רויאל אולימפיק" של חברת "נופש כשר".

מפיק: שי מאור.

כותבת השורות התארחה בחופשת סקי במלון "רויאל אולימפיק" של חברת "נופש כשר" באיטליה
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה נסגר עם אתר סרוגים
דוד | 26-01-2020 14:03
אין יוצאים את ארץ ישראל שלא לצורך ובטח שלא לנופש