ישי לפידות נגד יובל דיין: "הכללת, טינפת והכפשת" - סרוגים

ישי לפידות נגד יובל דיין: "הכללת, טינפת והכפשת"

הזמר והיוצר ישי לפידות יוצא נגד יובל דיין שהחליט לספר על החלטתו לעזוב את חסידות ברסלב ולחזור לתל אביב. "כל 'האושר' הזה לא נותן לך שום לגיטימציה ללכלך ולהכפיש" כתב לפידות לדיין

author-image
ישי לפידות נגד יובל דיין: "הכללת, טינפת והכפשת"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

כחצי שנה לאחר הגירושים וכמה חודשים לאחר שהודיע כי הוא עוזב את הדת ועורר סערה, יובל דיין עולה שוב לכותרות ולמסכים. בסופ"ש האחרון דיין ואשתו לשעבר, נועה ירון התראיינו יחד לכתבות ב"ידיעות אחרונות" ובחדשות 12 לקידום הסדרה, "יס מן" בה חושפים את התהפוכות שעברו עליהם בשנים האחרונות.

הזמר והיוצר הדתי-חרדי, ישי לפידות שקרא את הכתבה והתאכזב מדבריו הקשים של יובל על המגזר, החליט לא לשתוק ותקף את דיין על דבריו.

עוד באותו נושא

צפו: אחרי הגירושים – יובל דיין ונעה ירון דיין בראיון זוגי


120

"יובל יקירי, בוא נעשה סדר: חצי מחייך היית חילוני" כתב לפידות "חצי שני בחרת להיות דוס מסוג מאד מסוים. סבבה. כרגע בחרת ב"המשך החיפוש", בפרידה אישית וזוגיות צעירה וחדשה, וגם זה סבבה לגמרי. אבל היי, כל "האושר" הזה לא נותן לך שום לגיטימציה ללכלך ולהכפיש. ודאי לא על ציבור חיובי ולגיטימי שאצל רבים בארץ הזו אתה היית ממייצגיו".

"הכללת, טינפת והכפשת ציבור שלם"

לפידות המשיך וכתב: "ברור שיש עוולת ובעיות בציבור החרדי ובקרב בעלי התשובה. כמו בכל ציבור. אבל לחילוני המצוי, הבטוח כעת שהוא מכיר היטב את "הדוס השקרן ותאב הכסף והכבוד", ואת סיפורי האימה על "גילוי עריות משפחתי בכל רחוב חרדי" [מצטט אותך בשלל הראיונות] זה כבר לא ישנה.

הכללת, טינפת והכפשת ציבור שלם. חלקם חבריך לדרך, חלקו האחר כיבד אותך ושתק גם בזמנים שדרכך הרוחנית הייתה נראית קצת מעוותת בעיניו [אולי הם צדקו] ואם יש דבר אחד בזוי, לא פייר ולא כן בהתנהלות שלך בשנתיים האחרונות – זה בעיקר זה".

עוד כתב לפידות והסביר, כי  אין לו כעס אישי על עזיבתו אלא על הדרך בה החליט לעשות ולפרסם את זה ברבים: "יובל, אתה הרי יודע את האמת. אף אחד לא כועס על ה"חיפוש" שלך, לא עניינינו עזיבת המשפחה, ודאי לא בת זוג הצעירה. אבל דחילק, להצדיק הכל ע"י לכלוך וביזוי אחרים – זה טריק ישן ומלוכלך שכולנו מכירים כבר כמה אלפי שנים", כתב וסיכם "הנח לנו יובל ולך חפש את חייך. בשקט אם אפשר. תודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
109 תגובות - 76 דיונים מיין לפי
1
אדם גועלי שבגד במשפחתו להנאתו
טלי | 27-10-2019 17:42
לא הייתי מסתכלת בפניו אפילו הוא לא שווה את זה
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו,
אבי פרידמן | 30-10-2019 22:18
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו, עזב משפחה ובגד למען חיפוש עצמי... אין לי גרם של סימפטיה אליו! ונועה? מה את חוזרת לבכות לפניו? לא מגיע לו! הוא בז לך ולילדייך.
ככה זה כולם
מוגרבי? | 28-10-2019 9:10
זה העולם
2
דיין אדם מסכן חד וחלק
נאור | 27-10-2019 17:44
זה יתגלה בהמשך שום פיצוי לא יפצה על מסכנות נפשית
3
לא עוזבים ילדים
אמת אחת | 27-10-2019 17:53
מה זה לעזוב שבעה ילדים??????אין מצב ....בטוב הייתם יחדיו כעת.גם ברע........לא עוזבים ברע
4
דת
חיים גולני | 27-10-2019 17:57
תגובה טובה ובונה חזק וברוך
5
תגובה
בני | 27-10-2019 18:06
מה שנכון נכון
6
יובל דיין יצא 0 אחד גדול
עומר | 27-10-2019 18:08
יובל דיין יצא 0 אחד גדול שאכן בגד במשפחתו עם אשה ושבעה ילדים ואכן להנאתו האנוכית. 0.
7
הוא צודק.ברח כי גילה כמה החרדים חולים וצבועים
טפיילכע | 27-10-2019 18:21
השמאל לא פוסק אפילו לרגע בהכללה והסתה
יובל | 08-11-2019 9:34
לצערינו כשאנו עונים למכפישי השמאל, אנו משתמשים באותה תכונה.. אבל השמאל התחיל וממשיך ללבות את ההסתה שלא תדעך
ומה אתה ץ
אני | 03-11-2019 18:13
פרזיט פאשיסט שונא ישראל. אחרי 120 תשלם על זהשאתה מכפיש ציבור שאתהלא משתייך אליו אלא משמועות זדוניות המופצות עי אנשים רדודים וקטנים מהסוג שלך.
כמה חרדים אתה מכיר?
לילי | 29-10-2019 4:28
ואני אפילו לא חרדית. אבל התגובה שלך היא תת רמה,אני מרחמת עליך
25שנה בחר לחיות כך ולתוך זה הביא 7 ילדים
אביטל רוהיים | 28-10-2019 23:40
זאת היצירה שלו. ועליה שפך רפש. והוא בדרך לעוד תגלית... מ לא ברור?!?! הוא קופץ מענף לענף כי זאת אישיות שלו. קוף
אפשר לברוח מהדת ולהמשיך לחיות חיי משפחה
ח.ו | 28-10-2019 9:59
אדם שלא מוצא את ילדיו ומחפש רק את עצמו. אדם חסר מצפון. לקוי מאד באישיותו.ילדיו הם יתומים להורים חיים איך נרדם בלילות. אפשרי להיות אב חילוני. לאשה דתיה. עליו נאמר משנכנס אב ממעטין בשמחה
שנאת עמי הארץ
יהודי | 28-10-2019 6:58
השנאה הזו וההכללות הללו מזכירות ימים אפלים....אתה באמת לא יודע ולא מכיר, וחבל על שנאה עוורת.
צודק
צודק | 27-10-2019 21:18
צודק חרדים זה שקרים פרזיטיות וטובות הנאה. כבוד כבוד וכסף. בורים ועמי ארצות. חצי מההלכות עוסקות במה לאכול, מצי לאכול ואיך לאכול. בערים. עושים מעשה זמרי.
הי תפסיק ללכלך עת החרדים. (אני מסורתית).צודק
א.א.חיפה | 27-10-2019 18:52
שי לפידות.צודק כל מה שאמר.רוצה לצאת מהקהילה החרדית אז צא. בבקשה בלי ליכלוכים.אפשר לחשוב כמה בגידות יש בתוכם. נורא.אם הגיסה, אם אחות החברה.או שלישה.נן באמת הגזמץם כל יום אני קוראת רכילות על בגידות.אז זה שהחום אתה חילוני כעת בטוח אתה תחגוג בלי יסורי מצפון.אבל מרגיז אותי איך הולכת שלל אנשים שהטחו הך ונא ינו שאתה שליח שיעזור להם. נראה שהולכת אותם שולל. אנשים.מדוע אתם חייבים ללכת אחרימי שאתם מעריצים אותו למה אתם לא מאמינים בעצמכם כמה טובים אתם.כמה הורים טובים אתם. די ללכת כעדר אחרי אחד שאתם ממש מכורים עליו. די לזה.אלילים אתם מחפשים לכם.למה תסתכלו עליו ועליכם הוא אותו דבר כמונו .אנחנו המטומטמים.עכדין עשה סרט ועשה שוב סיבוב עלינו. המה פעמים אנחנו מתנהגים המו אדיוטים.אני לא מאמינה לאף אחד מהם.שמעתי עליה כמה מעריצים לה יש.אדיוטים
אנונימי
אנונימי | 27-10-2019 18:51
רק מי שלא בא מהעולם החרדי ומשתכל בטלויזיה אוכל את הלוקשים שמוכרים לכם שם... יכול להגיד דבר שכזה... הכתבה נכתבת גם עליך ועל כל האנשים שמסכימים לעצמם לדבר כמוך.... אז בריאות ואושר ותזכור רק להאמין!!!!!
8
הפוסל במומו
דעתי | 27-10-2019 18:30
אתה כותב על הכפשה וזה בדיוק מה שאתה עושה בכתבה הזאת, אולי כדאי שתבדוק את הציציות של עצמך קודם
צודק
אדם | 08-11-2019 21:58
ההוא הלפידות בכלל ציוני שמצתלם עם הדגל בכדי ללקק לעם ולקדם את עצמו
9
מדוייק!!!
ברסלב | 27-10-2019 18:31
ממש כך
10
מקווה שנעה תמצא אדם אמיתי ופשוט
אמיר | 27-10-2019 19:18
בלי דאווינים של חילוניות אלה עבד ה שיהיה טוב גם לעולם הזה וגם להבא
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו,
יוסי יצחקי | 30-10-2019 22:21
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו, עזב משפחה ובגד למען חיפוש עצמי... אין לי גרם של סימפטיה אליו! ונועה? מה את חוזרת לבכות לפניו? לא מגיע לו! הוא בז לך ולילדייך.
11
פ
אורית | 27-10-2019 19:40
למה לפידות מתערב בחיים של מישהו אחר. סתם חטטן ומעצבן
לפידות לא מתערב אלא מגיב
ביקורת | 28-10-2019 2:38
להכללה, לטינוף וההסתה כאן נגד ציבור שלם, וכן - זה נוגע גם אליו כאדם חרדי. מה הוא עשה ליובל?? דבר נוסף, יובל אומר דברים חמורים באופן פומבי ולא סביר לא להגיב לו.
נכון
נכון מאד | 27-10-2019 21:19
לפידות, לא זמר ולא אדם.
12
יובל דיין
דוב | 27-10-2019 19:44
אני מסכים עם כל מילה של ישי ל. יובל זכית שחזרת בתשובה.אתה בתוכך יודע את האמת ומה התכלית של החיים.כנראה שלא היו לך די זכויות להמשיך בדרך האמת.אני יכול רק להתפלל עליך.לגבי גרושתך גם מומלץ להתפלל עליה.היא גם מושפעת וקשה להילחם בעצת היצר.אני מציע לך תחיה את חייך ללא תקשורת וכותרות.
מסכימה לגמרי.
אני | 27-10-2019 22:42
חילול השם שנעשה על ידך, מחק לך את כל המצוות הגדולות שלך, שעשית במשך עשרים ומשהו שנה. לא טוב יותר בחיי הדת, אין בעיה, תצא. אבל להכליל אוכלוסיה שלמה? יש בדת את כל הטוב שבעולם. רק צריך לקחת אותה בצורה הנכונה, ולחיות איתה בשלום.
13
צודק לגמרי
ח | 27-10-2019 19:50
ברור שהוא לא סגור על עצמו, הפכפך וקיצוני מאוד הוא מחילוני גמור הפך לדתי קיצוני והיה ברור שגם יחזור להיות חילוני קיצוני אבל זה עניין שלו בלבד למה להרוס לאחרים ולהוציא שם רע במיוחד שאין שום דבר אמיתי בדבריו.. הוא מנסה להשתיק את המצפון שלו שהוא בסדר ובגלל האחרים עזב והאמת היא שהוא לא בסדר ומעולם לא היה.. רפואה שלמה ואמן שיזכה לחזור בתשובה שלמה.
14
תאווה
גו עמר | 27-10-2019 19:57
הקנאה התאווה והכבוד זרקו את דיין לזבלה
צודקת
יוסף ואחיו | 28-10-2019 10:13
שאר התירוצים סתם בילבולי מח, כמו שהוא בעצמו אומר: אני אלוף בלתת תשובות
15
עצוב,כדי להצדיק את מעשיו, וגם להרגיש טוב
הדסה | 27-10-2019 20:15
הוא מלכלך על אחרים,
16
מאחל לך להתעורר
פרופ' יש פתרון | 27-10-2019 20:39
בהקדם כי ברור לך שאמת יש רק אחת..ובמקביל גם לקיים את המצווה להחזיר גרושתו.. אל תשכח אם יש יהודי אז לא יכול להיות שאין אלוקים..
17
רחמי על חוסר הבטחון שלך בדת. לכן צריך רקחיזוקים כל הזמן
גם את מוזמנת לרדת | 27-10-2019 21:30
שיווק שיווק כל היום לדת
18
יובל המבולבל
ברסלבר | 27-10-2019 21:37
תמיד היה יהיר ומנסה ליצור איזה יחודיות אבל בדרך רבינו אין מיוחדים כולם פשוטים אז תמשיך להיות מיוחד ומעניין לא בבית ספרנו רק בשקט למה אתה לא מעניין לנו את התחת תלאביבי עלק תלך מאיפה שבאת כמה גועל בבן אדם אחד
19
ירידה על החרדים לצורך עליה אצל החילוני
מציאותי | 27-10-2019 22:13
עזבתימ את המגזר הדתי חרדי בו גדלתי כי לא מצאתי את עצמי מאמין במה שה מאמיניס. אבל מעולם לא יצאתי כנגד התנהגות ואמנותם וברור שתנהגות לא נורמלית בהמעטה אינה סימן על הכלל. מלכתחילה שנועה ויובל לכאורהחזרו בתשובה ונהיו ברסב לא האמנתי בהם ולכן לא הותעתי מעזיבתו. אב הוא לקח את העזיבה כקרדו לחפור בו. וזה רק מראה על אופיו הרע
20
צדק
הילה | 27-10-2019 22:32
מחרבייך ומשנאייך ממך יצאו צאצא של ערב רב
21
אצל החרדים יש הרבה מקרי פדופיליה וגם במשפחה
לוביץ' | 27-10-2019 22:34
חייבים לטפל בזה. להעלות את זה לסדר היום.
א. מי שירא שמיים באמת לא פוגע בזבוב
לא | 04-11-2019 16:51
ב. אצל החילונים יש הסתה למיניות ופורקן יצרים זה נחשב ערכי ואצל הדתיים מחנכים מגיל אפס נגד דברים כאלה, נגד פגיעה באחר, בעד צניעות וכבוד ושמירה עצמית אז אם זה קורה וודאי שזה נוגד את כל ערכי החברה החרדית/דתית זה ממש לא לכתחילה והחברה הזאת הראשונה להחרים ולנדות סוטים כאלה. ג. זה הרבה יותר קל לפוגע להסוות את עצמו כצדיק וחרדי כאילו, לא סתם כל הפושעים שמים כיפה בבית משפט... גם הרבה יותר קל למצוא קורבנות בחברה תמימה וביישנית כזאת שגם הרבה יותר קשה לקורבן להיחשף...לכן יכולים להיות יותר נפגעים בחברה החרדית אבל זה דווקא בגלל שהיא יותר איכותית ולא להיפך
הכפשת חרדים
ורדה | 28-10-2019 6:55
שטויות,אצל חילונים יש הרבה יותר פשעים בכל התחומים,כולל פדופליה,אז למה סתם ללכלך
נדמה לי שצריך לטפל בכל מקרה פדופיליה
ש | 28-10-2019 0:39
ולא רק של חרדים תקן אותי אם טעיתי...
22
משפחת דיין
אריאנה | 27-10-2019 23:11
מילא האב המהוללשהחליט לסרור, אבל למה נועה משתפת עם זה פעולה?? עוד דרך להרוויח כסף?? בשיתוף הפעולה שלה בה היא מסכימה לתת לגועל נפש כזה במה, לא יודעת מה בכלל מצאה בו כל השנים, אבל זה סיפןר אחר, היא לא יותר טובה ממנו אם כך. יאלה לא חסר צרות בעם ישראל, אז עוד אבא חרא שנוטש משפחה כדי לטעום מהפרי האסור והרי איך יטעם אותו עם פיאות ושטריימל?? איחחחח
היא באמת חייבת כסף. יש לה 7 ילדים לפרנס לבד
דוקא הגיוני מאד | 28-10-2019 7:04
וחוץ מזה שניהם אמנים. זה מה שאמנים עושים. חושפים את עצמם מול קהל.
23
יובל דיין
נתן | 27-10-2019 23:19
מי הוא בכלל עם הארץ גמור שחשב שהוא פסיכולוג דתי חמש שורות בגמרא הוא לא יודע ואצל החילונים יש פי מליון בעיות מהגיי בתל אביב ועד דלא ידע
אתה קשקשן גמור
א.ל. | 28-10-2019 22:23
מניין לך אולי הוא יודע את כל השס וכי לא היו דוגמאות כאלה בחזל אם אין לך מה לומר פשוט שתוק
24
דיין
מתוקה | 27-10-2019 23:43
יש דין ויש דיין נראה שהדיין הזה נרקומן ומכור לתשומת לב וימכור גם את אמא ואבא שלו בעד נזיד העדשים העכור הזה, נקווה שלקוראים תהיה את האינטליגנציה לסנן דברים ולבדוק את אמיתות חלניותו
הוא אכן מכר את אבא שלו
בעלת תשובה | 29-10-2019 16:35
הוא בעצמו מספר שבברית של בנו בכורו, התכוון לתת את הסנדקאות לאביו (אח של תיקי דיין) וברגע האחרון, ה'רב' שלו אמר לו שזה איסור כי האב לא שומר שבת! את הכסף של האבא ידע לקחת הפרזיט, ולגרור אותו למירון לברית... (כתבה ב7 ימים)
25
. ...
| 28-10-2019 0:29
.
26
דיין - סוטה
ברקל | 28-10-2019 0:32
אם יש שאלות מתגרשים? מה עם אהבת נעורים? העיניים פזלו לאיזה נערה אומללה, אז בשביל זה עוזבים? נניח שיש לך שאלות (שאגב הם תירוצים למעשך המסכנים), בשביל זה לעשות קעקועים? בשביל זה לגדל שיער של חולה נפש? בשביל זה להיראות נווד? הרי כל הבעיות שלך, זה בגלל שהמצאת כת בתוך ברסלב! אז אם קשה תהיה ספרדי נורמלי! ולא טמבל ואפס מאופס!!! טענת שלמדת; ידידי היקר, גמרא לא למדת, כי המאור שבה מחזירו למוטב. למדת קבלה בלי להיות ראוי, חיללת את כל תורת רבינו זיע''א - שיסודו הגדול הוא קודם הלכה!!! מסרת שיעורים מעורבים = נגד הלכה, לימדת דברי קבלה גם נשים = פריצות, פריצות = הרהורים, הרהורים = מעשים. וזו הדרך לתהום הנשייה... יובל דיין חזור בך! תהיה נורמלי..... בנימה אישית, גם את נועה ירון; ברסלב זה לא אורות. ברסלב זה לא רק אומן. ברסלב זה לא רק מטפאורה. ברסלב זה לא להיות מוזר ומשוגע. ברסלב זה להיות בן תורה אמיתי, נורמלי, ולא מעוות...
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו,
ליאת יובל | 30-10-2019 22:17
יובל הוא איש קטן קטן שבשביל הובי ודאגה לעצמו, עזב משפחה ובגד למען חיפוש עצמי... אין לי גרם של סימפטיה אליו! ונועה? מה את חוזרת לבכות לפניו? לא מגיע לו! הוא בז לך ולילדייך.
חזק
טשרנוביץ | 28-10-2019 21:59
גוט גיזוגט
תכלס כל השריטות מגיעות בברסלב
חלי | 28-10-2019 9:42
אם היה חוזר בתשובה לכל זרם אחר זה לא היה קורה לו
תגובה לעניין!
פ.כ. | 28-10-2019 8:55
מכל מלמדי הישכלתי..
27
המטושטשים
נועם גולן | 28-10-2019 0:53
כל אחד מעופף פוגש לו איזה אדם אחר ויוצר ממנו את קופסא זל הזראה לחיים שלו. יאללה מעופפים, כמו פרפרים אל הפרח. לפחות לפרפרים יש יעד וערך בהתנהלותם... לאיזו רדידות צריך אדם להגיע בכדי להמליך עליו אחר וגם לסגוד לו. אכן, מחקר המוח כנראה עדיין לא מפותח מספיק כדי להבין את ההקבלה הזו של האדם לדמות העבד מרצון. מביט אל הדמויות בכתבה, ולא רואה מול עיניי לא דמות ולא אישיות כלשהי המתנהלת בתוכה. כמה עצוב וכמה עלוב.
28
כואב לי הלב...
| 28-10-2019 1:03
כואב לי הלב על הילדים.
29
הכפשה
אא | 28-10-2019 5:19
ישר כוח לפידות
30
אולי תפקחו את עיניכם ותיפתחו לעולם החיצון?
אני | 28-10-2019 6:00
מגזרים שלמים חיים בבועה, בבדידות לא מזהרת, כלפי העולם החי מחוצה להם. הקמתם חומות גבוהות בינינו וביניכם ואתם מתבדלים! תתעוררו!
31
ללפידות
אור | 28-10-2019 6:31
כל הכבוד כתבת בכבוד ולעינין
יפה אמרת.הכפשת ציבור שלם ולא בצדק.די להכללות
מסורתית | 28-10-2019 8:01
היית במצוקה קשה אני מבינה.בת זוג צעירה זה אחלה דלק.יופי.נעה סולחת לך כי היא גדולה מהחיים ודואגת לילדים אבל למה כל הלכלוכים?אינך רב ואינך פסיכולוג ועיניך ריקות.לך לדרכך
32
יובל דיין
דוד | 28-10-2019 7:30
אני אבא של חוזר בתשובה נשוי +שמונה ילדים שיהיו בריאים אני מכיר את הציבור החרדי לאור העובדה שבמשך השנים התנגדתי למהלך אך היום לאחר שנים והכרות קרובה דעתי השתנתה המסקנה קשה להיות חרדי מכול הבחינות ולכן אנשים מסוגו של יובל הם אנשים מסכנים שאיפה שהם יהיו הם לא יהיו שלמים עם דעותהם דת זה לא מקצוע לחיים לפני שנים קראתי כתבה על משפחת דיין ואני זוכר שאמרתי לאישתי שהוא אדם מסכן ומסוכן לאחרים זה היה לי ברור כשמש שהאיש לא שלם עם מה שהוא אמור ליצג בסופו של יום לא טעיתי לגביו לא כול מי שיש לו כושר שיכנוע או כושר דיבור אמור להיות מוביל חברתי כפי שנהג דיין לעשות לדעתי הוא רימה את עצמו ואת הסובבים אותו הוא פשוט אדם מסכן שמחפס את הלא קיים תעזבו אותו לנפשו אדם מסכם ומסוכן לאנשים חלשים הדת זה לא פנטזיה של אדם כזה או אחר זה הרבה יותר רציני
33
ירון דיין
אפגני | 28-10-2019 8:08
לא עוזבים אישה כמו נועה.אפשר להמשיך לחיות חצי.חצי.ו7 ילדים?
כל מילה בול
פקיסטני | 29-10-2019 11:49
הכי נכון
34
ישי לפידות
מאי | 28-10-2019 8:44
ישי לפידות צודק בכל מילה זה בדיוק מה שגם לא הבנתי יובל אתה רוצה ליהיות חילוני תיהיה זה לא מעניין לנו תתחת אבל מפה והתחלת לדבר על אלוהים והדת הוריד אותך בכמה רמות חבל שזוהי רמתך אבל נדון אותך לכף זכות כי בטוח תחזור לדרך אמת וישר ולא לדרך העקומה והמעוותת ...
תגובה לתגובה
אני | 29-10-2019 16:09
זאת צורת התבטאות שלך מעניין תתחת.תתבישי לך אחרי מילה כזאת לשום מילה שלך אין ערך.
35
או במילים אחרות לך...
עמית | 28-10-2019 9:09
לך תחפש את החברים שלך, ולך תחפש מי ינענע אותך
36
כל העוסק עם הציבור מקצר ימיו מזהירה הגמרא
אליהו מבשר טוב | 28-10-2019 9:12
זה רק התראה להישמר הציבור יש לו צרכים כבדים כפי שמשה זעק לשם לא ...שאת ...
37
יובל דיין
זליג | 28-10-2019 9:16
סתם אפס
38
אספסוף, וערב רב
יהודי | 28-10-2019 9:32
יובל כשמו כן הוא זורם אולם זרימה חיובית היא קדושה, וזרימה,שלילית היא טומאה, יועל יובל ישלח שורשיו, אם הוא לא עקב רב טמא טמא יקרא לכן מעשיו אינם עושים רושם כביר הוא לא גדל מינקותו בעולמה של תורה ולכן מה הפלא שיש לו לאן לחזור, אגב איני מאשים אותו לגמרי, נשים יפות יכולות להסיט כל גבר בעולם בכדי לכבוש את ליבה של זו גם כן, וליובל כבר היה משעמם עם זוגתו, הוא כבר מכיר כל סנטימטר בגופה, וכבר זמן רב שהוא מחפש גיוון והוא אען מצא אותו בדמות עלמה צעירה מרעיתו שנים לא מעטות, ולכן היובל לא מעט מבולבל מזה, ולך אישתו היקרה נאחל שתמשיכי לדבוק בקדושה ולגדל את ילדיך בדרך ישראל סבא מבלי צורך להתחשב ב-X כדבריך. בהצלחה רבה !! אני גם מאד חושב שמצפונו מעיק עליו וגם אם ירצה לשוב לחיק היהדות כבר לא יחפוץ בכך, ראשית מפני הבושה הגדולה, ושנית כבר לא יהיה לו קהל אוהדים כפי שהיה לו בתחילת התשובה האנשים טיפשים ככל שיהיו כבר לא יאמינו לאף מילה שלו, הצדיק המדומה לכאורה !
39
תכלס כל הברסלבים אותו דבר
צחי | 28-10-2019 9:40
אי אפשר שלא לשים לב שכל העיוותים בדור האחרון נמצאים אצל ברסלב וכל אלה שמגיעים לברסלב מתחרפנים לחלוטין ואחרי תקופה עוזבים את הדת.
זה נכון מה שאתה אומר
עמית | 28-10-2019 16:50
אני יודע זאת מידעה של מכרים שלי
40
אלישעה
אלישע | 28-10-2019 10:12
שידע בכבודי ומרד בי
41
ישי לפידות
ככ נכון | 28-10-2019 11:51
כל מילה בסלע!
42
אבל מה שייכת השחיתות כביכול
מאיר | 28-10-2019 12:13
אני לא מבין את אדון דיין,מה שייכת השחיתות המוסרית שהוא מתאר בחברה החרדתית לאמונה בבורא בעולם? אם אנשים מסוימים חוטאים כלפי הקבה אז זה אומר שאין הקבה ואפשר לעשות מה שרוצים? מה הקשר הלוגי פה? נראה שזה סתם תירוץ לחטוא בעריות,מניין אני יודע? כי כבר לפני אלפי שנים עשו את אותו תרגיל,לא עבדו בני ישראל עבודה זרה אלא כדי לחטוא בעריות..זה פשוט מנקה לך את המצפון ואפשר לחגוג עם כל מי שבא לי..קח את עצמך בידיים אדון דיין,יש דין ויש דיין ולעתיד לבוא אתה תבוא בחשבון כמו כל ברואי עולם,תעשה תשובה ואם החברה החרדתית לא מתאימה לך אז אל תחיה שם ואל תשתייך בכלל לשום חסידות או חצר או קהילה..תשתייך לבורא עולם ולמשפחת דיין הקטנה והמצומצמת..הניסיון לברוח מהמצוות כי החרדים מושחתים מתאימה לילדים בגן שמנסים להסיר מעליהם אחריות בגלל ילדים אחרים. כשם שגרמת בעבר לקידוש השם כך נקווה לראות שתעשה שוב בעזרת השם!
43
נטישת משפחה???!!!
יהודה | 28-10-2019 12:34
''טוב מאחריתה מראשיתה'' הכל התגלה כתחפושת וכשאדם רוצה לנטוש ולהשקיט את מצפונו מחפש הוא את הרע ורע יש בכל מקום גם לאריה יש זנב ומצאת כי לכולם יש ואתה בחרת במקום לעזוב את חיי הזרקורים ולעסוק בבנית הנפש בדדרך התורה בדרך ישראל סבא(יעקב אבינו ולא אודסר) המשכת בחיי הזרקורים וחזרתך בתשובה לא הייתה מקובלת בלשון המעטה אתה לא חזרת בתשובה אף פעם גם אם רצונך הטוב התלחלה , הרי לא היה לך רב אתה הפכת לאליל המחפש את תאוותיו, יפה לך הצלחת יישר כוחך, ה' יזכה אותך למצוא את האור האמיתי ולתקן את מידותיך כפי שבאמת התורה דורשת, יש לך את הכוחו הזה לך בכוחך זה ועלה וטמלצח בתורה ומדיות ויראת שמים בדרך ישראל יעקב אבינו ע''ה ולא חיי תאווה ורעבנתות ותאוות גדלות, וודאי לי כי נשמתך גבוהה . רק על תירק על באר ממנה שתיתה את תאוותך לגדלות וחיי הזרקורים שמננה שתית כפי שהינך עושה עכשיו בתאוות הפרובוקציות
44
לא רציתי להגיב לנושא, אבל בכל זאת
נירה | 28-10-2019 12:39
מאז ששמעתי (ולא התפלאתי) על עזיבתו את הדת ואת משפחתו, לא חשבתי להגיב ואפילו התפלאתי שיש כל כך הרבה מגיבים לדבריו. האמת היא שהפליא אותי שכל כך הרבה אנשים מתייחסים ברצינות לדבריו, נפגעים, מגיבים. היה נראה לי שזה טיפוס שלא צריך בכלל להתייחס אליו ולדבריו. עכשיו, כשאני רואה שזה ממשיך, אצרף את דעתי: מה שעלוב בדברים של דיין הוא לא הביקורת על העולם החרדי והברסלבי וההסתייגות ממנו. מה שעלוב הוא שתחת מעטה של חשבון נפש, הבן אדם לא עושה אפילו טיפת חשבון נפש אישי. הוא לא מדבר על טעויות וחולשות שלו לאורך כל התהליך הארוך שעבר, בצורה כל כך מתוקשרת, על דברים שלמד על עצמו, שמצטער עליהם, שפגע, הוא לא מביע רגש כלפי אנשים שהחזיר בתשובה בהקשר של זה שעכשיו מתנער מהתשובה, על רגשות משפחתו בעקבות התנהלותו. הוא לא מביע שום רגש עמוק או בכלל שום דבר עמוק בדבריו. מה שמתקבל מזה הוא שדברי הביקורת שלו, ללא שום ביקורת עצמית לצידם, נשמעים כנואשות לייחס את האחריות לנסיבות חייו לגורם חיצוני. נשמע שלא החברה החילונית ולא הדתית אשמות לו בכאביו ובתסכוליו, ובמקרה שלו, נשמע שלא חיפוש האמת נר לרגליו במסעו (אחרת היה מסתכל יותר פנימה ופחות החוצה ומנסה לתקן את מה שבפנים וגם לא היה קופץ כל כך מהר להחזיר אחרים בתשובה מתוך איזה היי רגעי טלפני שסגור על עצמו ויותר ותיק בנבכי הדת), אלא חיפוש הערצה, השפעה על אחרים ותשומת לב. במילים אחרות, נראה שמדובר באדם עם הפרעת אישיות נרקסיסטית (הימור, כמובן, ללא סימן קריאה, דגש על נראה). היה טוב אם בזה היה עוסק הדיון- המודעות לנרקסיזם, לזיהוי מוקדם שלהם ולפוגענות שלהם צריכה לעלות.
45
הוא לא עזב את הדת,
לא משנה | 28-10-2019 14:01
הוא לא יכול לעזוב את הדת גם אם יעשה סלטות באויר את היהדות לא ניתן לעזוב, אולי אפשר להקרא במצבים כאלה כופר אפיקורס מומר , אבל עדיין יהודי , מי שיצא מבטן אימו יהודי , יחזור לאדמה יהודי, גם אם יהיה אפיפיור, בפשטות זה נקרא: עזב את דרך השם יתברך וההמשך: יצא לתרבות רעה.
46
יובל דיין במשבר אמונה.גם אנחנו הפסקנו להאמין
באלי | 28-10-2019 14:06
הפסקנו להאמין לו בדיעבד על מה שאמר בעבר.כל שכן עכשיו...
47
צ
יהודי | 28-10-2019 14:41
חוצפן מי אתה שתגיד ככה זה כולם......אני נשוי 16 שנה ולא נגעתי מעולם בשום אישה לפני ואחרי....אתה יכול לדבר בשם עצמך.
48
כל מי שרואה את רבו מתפקר
לא משנה | 28-10-2019 15:19
עשוי לאבד את זה גם כן בהמשך וזוהי השחתת נשמות ישראל, אם אין לך מה למכור אל תפתח דוכן, ואם כבר עשית זאת לפחות תצא מזיק לעצמך, ואף אחד לא יהיה ניזוק בעטייך, מאוד קשה להשאר מאמין אחרי רב כמוך צריך מישהו מאוד חזק כמו רבי מאיר שהיה הולך אחרי רבו שכבר הפך לאפיקורס ולומד מפיו תורה והקפיד שלא ליפול למקום בו מצוי רבו, לעת הזו נראה כי נועה ירון היא נוהגת כרבי מאיר עה , ואילו יובל דיין נוהג כאלישע בן אבויה (אחר), אך שלא כמוהו משחית נשמות בדרך ולא לוקח על כך אחריות.
49
סימן שאלה
נירה כלב | 28-10-2019 17:01
אם לא הייתה הופך רב ומטיף והייתה נשאר בצניעות ובקטנה יכול להיות שהיית היום עדיין חובש כיפה ,אין צורך להיות קיצוני זו לא הצגה. קשה ללכת לאשה אחרת במגזר החרדי: לא תטורו אחרי עינכם,אבל חבל שהורדתה כיפה,אל תחזור לביצה של הפרסום גם זה שוחק.
50
יובל מחפש כותרות
בן | 28-10-2019 17:27
סתם מפוצל שלא מצא את חיו חכו תישמעו שעוד התאבד עלאק חזרה בשאלה... תזכירו לי מתי חזר בתשובה היה שחקןןןןן 25 שנה והצגה תמיד נגמרת. פח של בנאדם.
51
מעשה שנראה מאוד אנוכי וילדותי
אדר | 28-10-2019 17:47
אכן...
52
משבר גיל ה50
עודג | 28-10-2019 18:47
הוא בסרט שהוא נער היפסטר
53
מעולם לא שמעתי את השם שלו
דן | 28-10-2019 20:08
מה הרעש בסך הכל יהודי שיכול מחר לחזור בתשובה שוב ,
צודק כמו שאחד כתב " תורת ישראל תסתדר בלי דיין
הה | 28-10-2019 20:41
חחחח
54
יובל דיין
מימי | 29-10-2019 4:07
ליוצאי המזרח ש והייתה אמונה למסורת של היהדות שלא ע בכל הלימלחרוישיבות בטלנים שהופך אותם למה שהם
55
איך יובל דיין מעז לדבר על הבעייתיות שבחרדים
לי | 29-10-2019 4:31
לאחר שעזב 7 ילדים בשביל אישה צעירה ממנו ב 23 שנה.מי הנהנתן פה,לא הבנתי? מסתבר שהאמונה של נועה תמיד היתה חזקה יותר.
56
נו באמת
תגובה צבועה | 29-10-2019 6:30
וכאילו שהציבור החרדי/תורני לא עוסק כל היום בהכפשת החילונים, רק בכדי לקבץ אליהם את המאמינים
57
יובל דיין
ישי לפידות | 29-10-2019 6:36
אשריך ישי לפידות . כתבת נכון.
58
נבל דיין.
יוסי | 29-10-2019 7:15
אדם קטן קטן שבשביל הובי ואינדיבידואום עזב משפחה ובגד למען חיפוש עצמי.. אין לי גרם של סמפטיה אליו! ונועה? גם היא אישה מוכה! מה את חוזרת לבכות לפניו? לא מגיע לו! .. המצלמה חזקה ממנה!
59
ישי לפידות
אתיקה | 29-10-2019 9:05
יישר כוח על משוב אמיתי, מרגש ועם זאת ישיר וחודר ללב. חשתי בדיוק כך כשצפיתי בעימות בינו ובין גרושתו, אתה, ישי לפידות הטבת לקלוע בול למה שאני חשתי. עשית זאת בדרך לא מתלהמת ובהחלט קלעת...בטוחני שרבים , דתיים וחילוניים חשים כך.
60
תגובת ישי לפידות
אני | 29-10-2019 15:54
מותר לבן אדם להעלות למודעות את הבעיות בחברה החרדית שידועות לכל אבל משום מה תמיד מטאטאים אותן מתחת לשטיח.כמו גזענות בין אשכנזים למזרחים אשר לא מתקבלים בבתי ספר חרדיים והחרדיים לא מפסיקים להשחיר את החברה החילונית.ונגון בעיות יש בכל מיגזר ובכל מיגזר צריך להעלותן ולשנותם.ולא ששים בת זוג צעירה וכו..מתור לאדם להעלות את אשר על ליבו.למה זה כל כך מאיים על החרדים???
61
יובל דיין
אני | 29-10-2019 16:18
בתור אנשים מאמינים אתם לא מפסיקים להגיד לשון הרע.תניחו לו שיעשה מה שהוא רוצה.והוא לא מפסיק לחזור על זה הוא לא עזב את השם.אלא את החברה הדתית.מןתר לו איכזבה אותו
זה לא לשון הרע.
תהילה | 30-10-2019 12:29
מחלל שבת בפרהסיה, מותר לדבר עליו לשון הרע...
62
יובל דיין
אני | 29-10-2019 16:30
סחתיין על נועה שמנסה לשמור על שלום משפחתה אחרי גרושים.גרושים זה קשה מניסיון.יפה שייש בה את הסליחה לגרוש שלה.יש גרושים שחיים שלמים עסקים בנקמה ובלחימה אחד בשני.וזאת זאת לא בושה להרוויח מזה כסף באמצעות התקשורת על כולנו מונח עול הפרנסה.נועה יישר כוח.
63
לפניו היו אחיתופל וירבעם בן נבט
מאיר | 30-10-2019 23:07
תמיד היו כאלו ותמיד יהיו פירקי אבות 3דברים מוציאים את האדם מהעולם כמובן מעולמה של תורה הכבוד התאוה ןהגאוה
64
אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו
111 | 31-10-2019 23:21
ולכן אני לא דן גם אותך על הדברים שכתבת.
65
כל הכבוד יישר כח
שולטי | 02-11-2019 15:05
כל הכבוד לדורון דיין שחשף את השקר והצביעות בכת החרדית.
66
יובל דיין
יצחק ר. | 03-11-2019 11:59
אגלה לכולם סוד שרק יובל יודע . בהיותו נער סבל מאוד מאביו! עקב זה הושפע יובל נפשית! לכל אורך החיים שלו. לצערי עדיין לא מצא את האני . האם שווה כך לעשות לזרוק את המשפחה ולומר אני יוצא מהחיים שאני בניתי עם אישתי וילדי ? היילדים מפורקים האישה עד היום בשוק. ועוד סוד קטן במחשבתו של יובל האישה לא רגישה אותו יותר . עבר את כל הכתות . דיין סובל סבל רב מ זמן התבגרות מצד אביו. חבל שכך נוהג בזה להשמיץ את שומרי המצוות . השאלה היא ואני מקווה שלא יעשה האם יקח את חייב ... ? אני מאכל לו הצלחה מרובה בחזרה בתשובה . יצחק ר.
67
תורת השם תמימה
סורו מרע | 04-11-2019 18:02
אכן תורת השם תמימה והיא משיבת נפש. כל אדם יכול לזכות בזה, גם אם הוא משרת בצהל, עושה מילואים , עובד ומשלם מיסים. לא צריך להיות טפיל ולזכות באור הזה. לא צריך להחמיר באיסורים ולעשות מעשים באפילה, או בקיצור להיות מה שנקרא חרדי. לא צריך לבזות את קדשי העם, לשחות באנדרטאות של חיילים, בכוונה לא לעמוד בצפירה, לדאוג לכבוד ולתקציבים, כדי להנות מאורו של האל הברוך והקדוש. האלוהים לא שייך לכם. אתם סתם חלאות. גם אתה לפידות שמגן על הרוע הזה.
68
יובל דיין סנסציונר עלוב
רובי | 05-11-2019 16:57
מבזה בעיקר את עצמו!! ברור מעל לכל ספק שהבחור חסר עמוד שידרה כפי שלפידות כתב באיזו זכות אתה מדבר עלינו כקבוצה???? אתה מכיר אותי? את 10 אחי? את 300 אחייניי? (לא באמת מספר אמיתי) אבל גם הדברים שאתה מפיץ בחוצפה ובעזות מצח רובם שיקריים אז כלח לך לדרכך החדשה הבלתי ברורה אתה מתלבש כמו אינדיאני--- הזוהי תורתך החדשה??--- זאת נדע בעוד עשור... או שניים הנח לנו ובעיקר לרעייתך שליוותה אותה פרק ארוך בחיים וזרקת אותה לכלבים יודע מה היא תסתדר מעולה!!! היא חזקה ובשונה ממך בעלת עמוד שידרה יציב סעעעע סע הלאה חפש ת'חברים שלך ו תתבגר כבר
69
חזרה בתשובה
יעקב | 05-11-2019 21:29
יובל הוא התשובה מדוע על החרדים להזהר מהחוזרים בתשובה עד שיוכח שהמהלך שלהם אמיתי וכנה. הרי כיצד אדם שהיה בחטא כל חייו הטיף מוסר וכו' מי הוא ?! קודם שיתפלש בעפר ויראה כי אכן מתודה על חטאיו ואז אולי יוכל להטיף מוסר .....
70
לא סתם אמרו חזל עשה לך רב אתה איש מסכן דיין
יוגב | 05-11-2019 21:58
מילא עזבת וחזרת בשאלה ,זה בינך לבין בורא עולם אבל אתה תשלם על זה שעשית חילול שם שמים ,והכפשת חתיכת איש מסכן ועלוב
71
יצה"ר לא נח לרגע. אותי חיזקת יובל.
יובל המבולבל | 06-11-2019 0:31
צר לי עליך אחי היקר. מאחל שתזכה לקדש שם שמים כבימים עברו.
72
יובל דיין
משה | 06-11-2019 12:38
מסכן מאוד השם יחזיר אותו בתשובה שלמה לא סתם כתוב אל תאמין לעצמך עד יום מותך
73
עצוב שאתה כותב
נוף | 06-11-2019 18:47
שזה שהוא עזב אישה עם 7 ילדים ויוצא מיד אחרי עם אישה צעירה זה סבבה. ורק הבעיה שהוא מלכלך על הציבור שלך. בדיוק הפוך!!! מה שנורא בסיפור שלו זה שהוא עזב אישה עם 7 ילדים בשביל הנאות אישיות!!! זה הוא חילוני או מלכלך על הציבור החרדי זה לאנורא.
74
יובל דיין
סמדר | 07-11-2019 20:38
לדעתי יובל מעולם לא חזר בתשובה אמיתית סתם מתוסבך וחבל שנועה יורדת לרמתו הנמוכה כל כך
75
ישי לפידות יפה כתבת
מיטל | 07-12-2019 20:48
יפה רשמת ואמיתיים דברייך: להצדיק הכול על ידי ביזוי אחרים שזה טריק ישן. בכל מקום יש טובעם ורעים השאלה מה אני אני אתן חשבון על מעשיי בלבד וזה הדבר היחיד שצריך לעניין אותי.
76
מרוב תגובות של...
התוהה | 29-07-2021 15:35
מרוב תגובות של אנשים מהמגזר שלא אכפת להם מה יובל עושה אני תוהה האם בכלל יש אנשים במגזר שאכפת להם מה הוא עושה . אהה סליחה זה ההפך