מרגש: סגירת המעגל של ישי לפידות וישי ריבו - סרוגים

מרגש: סגירת המעגל של ישי לפידות וישי ריבו

הזמר והיוצר ישי לפידות חשף בפוסט מיוחד את סגירת המעגל שלו עם ישי ריבו אותו הכיר עוד מתחילת דרכו בעולם המוזיקה וריגש את הרשת

מרגש: סגירת המעגל של ישי לפידות וישי ריבו
  (צילום: מתוך אינסטגרם/ yisahi_lapidot@)

סגירת מעגל: הזמר והיוצר ישי לפידות חשף בפוסט מיוחד את סגירת המעגל שלו עם ישי ריבו אותו הכיר עוד מתחילת דרכו בעולם המוזיקה וריגש את הרשת.

ישי לפידות סיפר: "ב-1 ליולי 2014 בשיאו של מבצע ״צוק איתן״ אני מתבקש להגיע לשמח חיילים פצועים ב״תל השומר״. אני מגייס בחור חמוד שמתחיל להתפרסם באותם ימים בשדה המוזיקה ועונה לשם ישי ריבו.

ישי שנרתם מיד, מגיע חמוש בגיטרה, ומכיוון שכמעט אף אחד עדיין לא מכיר את הבחור או את שיריו (שכבר אז החלו לצוץ) הוא מנגן לחבר׳ה את ״יפה כלבנה״ – הלהיט של אביתר בנאי, שישי אוהב עד מאד".

סגירת מעגל (צילום: באדיבות המצולם)

לפידות הוסיף וסיפר כי "באחד החדרים אנחנו פוגשים חייל מיחידת ״מגלן״ שפגז ריסק לו את הרגל במהלך הקרובות בדרום. שמו של הבחור: אלי סופר. אחרי שאנחנו משמחים את הפצוע ובני משפחתו, ישי מנגן ושר גם לו את 'יפה כלבנה"

מאז חלפו בדיוק 4 שנים ואלי סופר עבר טיפולים וניתוחים לא מעטים, הבריא והתחזק וכיום  הוא מתחרה בריאליטי החדש של קשת 12 ״נינג׳ה ישראל״.

במקביל ישי אירח אמש (ג') בבריכת הסולטן את מי שהיה אליל נעוריו – אביתר בנאי עם שלל שיריהם. "כמובן שהפעם קהל האלפים הכיר כל שיר ושיר….עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!" סיכם ישי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אביתר בנאי אירח את ישי ריבו ולא הפוך.
ישי | 15-08-2018 16:56
.תתקנו
2
And the point is?
א | 16-08-2018 4:57
.
3
אני ממש אוהבת את שניהם כאילו מאוהבת
מוריה דילאמאני | 17-08-2018 3:07
באסה שלא באתי כי אני לא ידעתי מתי זה ואיפה