נקבר: חוק הנאמנות בתרבות של רגב לא יעלה להצבעה - סרוגים

נקבר: חוק הנאמנות בתרבות של רגב לא יעלה להצבעה

חוק הנאמנות בתרבות נקבר ולא יעלה היום (שני) להצבעה בשל קשיים של הקואליציה שמונה 61 ח"כים להשיג רוב בטוח להעברתו. השרה מירי רגב תתן הצהרה מיוחדת ב- 13 בכנסת

נקבר: חוק הנאמנות בתרבות של רגב לא יעלה להצבעה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

חוק 'הנאמנות בתרבות' שמקדמת השרה מירי רגב ירד מסדר היום, ולא יעלה היום (שני) להצבעה בשל קשיים של הקואליציה להשיג רוב בטוח להעברתו בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.

הקואליציה שמונה רק 61 חברי כנסת לא נכנעה לאולטימטום שהציבו ישראל ביתנו. לפיו, השר המתפטר אביגדור ליברמן דורש מהקואליציה לקדם בקריאה ראשונה את חוק עונש מוות למחבלים וביטול קיצור מאסר וניכוי שליש למחבלים, זאת בתמורה להצבעת סיעתו על חוק הנאמנות בתרבות.

לטענתם, חוק עונש מוות למחבלים עלה לדיון זמן רב לפני חוק 'נאמנות בתרבות׳, אך בשל שיקולים פוליטיים שונים- נתקע בדרך. משום שכך, סיעת ישראל ביתנו מתנה את תמיכתה בחוק ׳נאמנות בתרבות׳, תמורת העברה בקריאה ראשונה של חוק עונש מוות למחבלים וביטול קיצור מאסר וניכוי שליש למחבלים.

אלו מצטרפים לסיעת כולנו שהודיעו אמש על חופש הצבעה, לאחר שחה"כ רחל עזריה שהודיע שתתנגד לחוק וכך גם ח"כים נוספים. זאת בשל חוסר הסכמה בין הח"כים ועל כן כל אחד יוכל להצביע על פי צו מצפונו.  כך גם הודיע חבר הכנסת בני בגין (הליכוד) ליו"ר הקואליציה אמסלם כי לא יצביע בעד החוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שיצו לב: ממשלת ימין, עלק..לא מוכנה להעביר חוק
אייל להב | 26-11-2018 13:38
ממשלת ימין מזוייפת של אפסים מסרבת להעביר חוק של עונש מוות למחבלים מסרבת אפילו לא לנקות שליש מעונשם של מיבלים..אלה החארות שבחרתם? זה ימין זה ? במה הם שונים מהשמאל?
2
קבורת חמור
יפה יוסף | 26-11-2018 14:03
נקבר קבורת חמור. הפרחים למירי רגב שהצליחה להטריל את כל הכנסת למשך זמן ממושך עם החור המטורלל הזה.