"לבדוק חוקיות המגעים בין נתניהו לחרדים" - סרוגים

"לבדוק חוקיות המגעים בין נתניהו לחרדים"

ח"כ עדי קול פנתה הבוקר ליועץ המשפטי של הכנסת על מנת לקבל חוות דעת משפטית לחוקיות המגעים המתקיימים בימים אלה בין ראש הממשלה לראשי הסיעות החרדיות. "יש טעם לפגם, ולדעתי גם בעיה חוקית במגעים".

"לבדוק חוקיות המגעים בין נתניהו לחרדים"
  פלאש 90

ח"כ עדי קול (יש עתיד) פנתה הבוקר (שישי) ליועץ המשפטי של הכנסת על מנת לקבל חוות דעת משפטית לחוקיות המגעים המתקיימים בימים אלה בין ראש הממשלה לראשי הסיעות החרדיות.

בדף הפייסבוק שלה כתבה קול: "יש טעם לפגם, ולדעתי גם בעיה חוקית במגעים המתקיימים בימים אלה בין שליחי רה"מ לראשי המפלגות החרדיות על תמיכה בו לראשות הממשלה בכנסת הבאה".

"פניתי הבוקר ליועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, על מנת שיחווה דעתו המשפטית על המו"מ המתקיים. ביקשתי מעו"ד ינון שייתן דעתו על מגעים אלה המתקיימים עוד לפני פיזור הכנסת הנוכחית", כתבה קול.

בתוך כך,חבר הכנסת, יעקב ליצמן (יהדות התורה), מבהיר הבוקר כי לקראת הבחירות הבאות המפלגות החרדיות יתאמו עמדות ויילכו כגוש אחד. המשמעות היא ששתי המפלגות ימליצו על אותו מועמד להרכבת הממשלה, וזאת על פי סיכום ביניהן.

בריאיון לרשת ב', שב ליצמן והדגיש כי אין לחרדים העדפה לשום מועמד וכי גם יו"ר מפלגת העבודה וראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, בא בחשבון מבחינתם להרכיב את הממשלה הבאה.

ליצמן הבהיר כי "הברית ההיסטורית" עם הליכוד אינה קיימת עוד. לדבריו: "ספגנו מכות מנתניהו, וכדי לזכות בתמיכתנו ייאלץ לחזור בתשובה" אמר ליצמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סיוע משמים והרבה תפילה להנצל מהעריות דבר שיש
| 28-11-2014 15:04
צריך הרבה סיוע משמים והרבה תפילה להנצל מהעריות דבר שיש בדורנו שזה כל העיתונים מחשב ואינטרנט וכו’ וגברים לרחוק מנשים מאוד מאוד.. ונשים מגברים מאוד מאוד כמו שכתוב בשולחן ערוך שלא תגיעו לחטאים איתם.. נשים: חייבות ללכת בצניעות (בגדים רחבים וארוכים שמכסים את הכל כולל שרוולים ארוכים בידיים וחצאית עד הקרסול רחבה וצווארון בחולצה שלא יראו שום איבר חוץ מהפנים וכף היד) ונשואות אך ורק עם כיסוי ראש של מטפחת שמכסה את כל השערות! ולא ח”ו פאה נוכרית שמחטיאה את הרבים. לטבול כדין. גברים: שמירת עיניים, שמירת הברית, ולימוד תורה, לטבול כדין. כולם: לשמור לאכול רק כשרות מהודרת של בד”צ מהודר ורק בשר חלק וחלב ישראל בלבד!! רק כך לא יראה בנו ערוות דבר ואז לא שב השם מאחורינו ונביא הגאולה האישית והכללית ברחמים מרובים ואם נראה בנו ערוות דבר בר מינן, אז יש רשות למשחית לפגוע בעם ישראל ולהשחית ולעשות אפילו שואה לעם ישראל חס ושלום על אוייבי ישראל!! עכשיו בשעת מלחמה נגד הדעת: כולנו חייבים לשוב בתשובה שלימה ולהחליט ששמים סוף למשחקים של השטן בנו שמוכר לנו, הנאות דמיוניות זמניות של תאוות ריקניות, שמרגישים צורך לעוד ועוד… והשם לא תמלא ולא תשבע, ואחרי זה משלמים עליהם ביסורים קשים מנשוא וצער שלא יתואר במיודח אם לא זכינו לעשות תשובה עליהם ולתקנם.. רק בתורה ומצוות ומעשים טובים הנפש מרגישה את אורו של השם יתברך וככל שנהיית יותר זכה והקליפות יורדות ממנה מעשיית מצוות והמנעות מלחטוא ולעבור עבירה (עבירה נקראית עבירה כי היא מעבירה מהקדושה לטומאה אור רוחני של קדושה) נהנים יותר ויותר מהקדושה.. הסטייפלר הקדוש: מבטיח בספרו שהמלחמה קשה רק בהתחלה עם יצר הרע ושמתרגלים כבר לחיים החדשים של הקדושה, המלחמה עם היצר הרע נהיית קלה יותר ויותר, עד שמגיעים לאתה תמשול בו… “רק ההתחלה קשה” ולכן אל תתיאשו ותחליטו עכשיו שאתם חוזרים בתשובה והמלחמה היא יום יומית! זכרו שאין ייאוש בעולם קמים ועושים תשובה לא משנה כמה פעמים כבר נפלנו, וכל עוד קמים ונזהרים מלעשות עבירות, השם יתברך ישמח בנו כצדיקים גמורים!!