בדיון במליאת הכנסת בנושא תקציב המדינה אמר אתמול (ב') ח"כ באסל רטאס (בל"ד) כי יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הוא מחבל.
"מה שהיה אתמול בכפר כנא, הוא תוצאה ישירה של קריאה למשפטי שדה ולרצח של השר לבטחון פנים. אני קורא מכאן, לפטר את אותו שר, בלתי אחראי, שר שקורא להפקר דם. הממשלה כוללת שר כמו נפתלי בנט שקורא לצעיר שנרצח ע"י שוטרים שהוא מחבל. הוא בעצמו המחבל. אתם יושבים בממשלה שיש בה מחבלים, וראש ממשלה שמנצח על ממשלה שיש בה מחבלים. ראש ממשלה שבמקום לקרוא לרגיעה ולנחם את המשפחה – הוא מתסיס וקורא לשלול אזרחות מאזרחים שמביעים מחאה לא אלימה וקורא לשלוח אותם לפלסטין.
אדוני ראש הממשלה, אנחנו בפלסטין. אני יושב במולדת שלי, והשם של המולדת שלי מימים ימימה – פלסטין. גם אם כעת קמה מסגרת פוליטית אחרת. אנחנו נשאר כאן ואתה תסתלק וממשלתך תסתלק בקרוב".
צפו בדברים כפי שצולמו על ידי ערוץ הכנסת
[[[http://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2014/11/ערוץ-הכנסת-באסל-גטאס-נפתלי-בנט-מחבל-10.11.14.mp4]]]
זו אינה הפעם הראשונה שרטאס מנצל את זמן הדיבור בכנסת בנושאים כלכליים כדי לדון בנושאים מדיניים. במהלך מבצע צוק איתן, עמד רטאס דקה דומיה לזכר תושבי עזה שנהרגו בהתקפות חיל האוויר "למרות שהחוק שאני מביא בפניכם הוא חוק כלכלי פראקסלנס, אני לא יכול שלא להתייחס למצב אותו אנחנו עוברים, שבו נהרגים אנשים חפים מפשע יום יום ומבלי שאני אעמוד דום דקה, לזיכרם של מאות אנשים שאיבדו את חייהם במלחמה הנוכחית".
חוץ מרטאס, גם ח"כ אחמד טיבי מרע"ם תע"ל, תקף את בנט. כשכינה אותו מתלהם. "נפתלי בנט זה האיש שאמר לי פעם בראיון, אנחנו כאן כשאתם עוד טיפסתם על העצים, הוא התייחס לערבים כאל קופים. האיש הזה, הרסיס עלה לו לראש. אמירות נאלחות של ראש גזען, נפתלי בנט הוא יהודי גזען ואנטישמי, יהודי גזען ואנטישמי, מי שמדבר ככה על ערבי הוא אנטישמי, ואנטישמי יהודי זה דבר נורא.
מה דעתך בנושא?
3 תגובות
0 דיונים
עמוס
איך אוכל לדעת שיש ערבים הגונים אם אין ערבי שמביע את הדעות ההגונות?
18:32 16.11.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מה זה חשוב?
תמיכתו בחוק המתועב של ישראל היום היא רק אחת ההוכחות לכך.
14:11 12.11.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
הרמח"ל
"אמנם, הנה זה הוא מחוקו של היחוד העליון לבדו ב"ה – להראות עוצם ממשלתו השלימה, שכל הזמן שהוא רוצה מניח העולם להיות סוער והולך בילדי הזמן עת שלט הרע בעולם,...
"אמנם, הנה זה הוא מחוקו של היחוד העליון לבדו ב"ה – להראות עוצם ממשלתו השלימה, שכל הזמן שהוא רוצה מניח העולם להיות סוער והולך בילדי הזמן עת שלט הרע בעולם, ולא עוד, אלא שאינו מעכב על ידי הרע הזה מעשות כל אשר בכוחו לעשות, ואפילו מגיעות בריותיו עד הדיוטא התחתונה... כי אדרבה הרשה הקב"ה והניח לרע לעשות כל מה שבכוחו לעשות, ובסוף הכל, כל יותר שהקשה הרע את עול סבלו על הבריות, כן יותר יגלה כח יחודו ית' וממשלתו העצומה, אשר הוא כל יכול, ומתוך עומק הצרות הרבות והרעות, מצמיח ישועה בכוחו הגדול". עכ"ל. (הרמח"ל - דעת תבונות סימן מ). * "ואמנם שורש הימצא הרע בהנהגה, כבר פירשנוהו שהוא מטעם גילוי יחודו ית', שצריך לגלות הרע ולהניחו לעשות כל מה שבחוקו, להראות אח"כ יחוד שליטתו ית' בהחזירו אותו לטוב. ומטעם הזה, כל עוד שיתעלם ויסתיר פניו האדון ב"ה, ויניח לרע להתגבר עד הגבול האחרון שאפשר לו להתגבר, דהיינו עד חורבן העולם, ולא עד בכלל, הנה זה יהיה טעם יותר להיגלות ולהיראות אח"כ אמיתת יחודו ית', בתקנו את הקלקולים ההמה בכח שליטתו, והאור ניכר מתוך החושך". עכ"ל. (הרמח"ל דעת תבונות סימן קסו).
המשך 13:41 11.11.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר