שנים אחרי שהחלימה

רעייתו של אסד חולה שוב בסרטן

לשכת הנשיאות בסוריה הודיעה כי אסמה אל אסד, רעייתו של נשיא סוריה באשר אסד חולה בסרטן הדם זאת לאחר שהחלימה מסרטן השד לפני שש שנים, בלשכה הודיעו כי הגברת הראשונה תעבור טיפולים ותמנע מפעילות

רעייתו של אסד חולה שוב בסרטן
צילום: (צילום: שאטרסטוק)

לשכת הנשיאות הסורית הודיעה (ג') הבוקר כי הגברת הראשונה, אסמה אל-אסד, אובחנה כחולת לוקמיה (סרטן הדם) וכי תעבור תכנית טיפולים מה שימנע ממנה למלא את פעילותה.

כזכור, בשנים האחרונות אשתו של נשיא סוריה חלתה בסרטן השד לפני כשש שנים והחלימה ממנו.

אסמה אל אסד היא האישה החזקה בסוריה ששרויה כבר עשור במלחמת אחים עקובה מדם. גם האמריקאים הבינו זאת והטילו עליה סנקציות בשל השתתפותה בזוועות שמתרחשות בסוריה.

לירן וינשטיין

התגובות למחלתה כאמור חלוקות, תומכי המשטר מאחלים לרפואתה ומתנגדי המשטר רואים בה אוייבת מושבעת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
Cccccc
21.05.24

שמחת זקנתי. את מי זה מעניין. אשת רוצח