לשכת הנשיאות הסורית הודיעה (ג') הבוקר כי הגברת הראשונה, אסמה אל-אסד, אובחנה כחולת לוקמיה (סרטן הדם) וכי תעבור תכנית טיפולים מה שימנע ממנה למלא את פעילותה.
כזכור, בשנים האחרונות אשתו של נשיא סוריה חלתה בסרטן השד לפני כשש שנים והחלימה ממנו.
אסמה אל אסד היא האישה החזקה בסוריה ששרויה כבר עשור במלחמת אחים עקובה מדם. גם האמריקאים הבינו זאת והטילו עליה סנקציות בשל השתתפותה בזוועות שמתרחשות בסוריה.
עוד באותו נושא
עליית מדרגה: צה"ל תקף מטרות של צבא סוריהלירן וינשטיין

התגובות למחלתה כאמור חלוקות, תומכי המשטר מאחלים לרפואתה ומתנגדי המשטר רואים בה אוייבת מושבעת.
תגובות
שמחת זקנתי. את מי זה מעניין. אשת רוצח