לראשונה בין מפלגות הכנסת, מפלגת 'האיחוד הלאומי' תחל להשתמש במערכת ניהול קשרי לקוחות. מדובר במערכת הלקוחה מהעולם העסקי ובאמצעותה מנהלים כיום הארגונים המובילים את הקשר עם ציבור הלקוחות ומסייעים לפניות מהציבור.
היועצים הפרלמנטרים של מפלגת האיחוד הלאומי קיבלו הבוקר סקירה על המערכת ועל דרכי השימוש בה, זאת במטרה להביא לתיאום מוצלח על הפעילויות השונות ולרמת קשר גבוהה עם הציבור.
היועצים התנסו בתפעול המערכת, תוך מגמה להכניס אותה לשימוש קבוע כבר בעתיד הקרוב.
מנכ"ל המפלגה אופיר סופר אמר: "מטרתינו לשרת את הציבור בצורה הטובה ביותר. המערכת החדשה היא חלק מתודעת השירות והמחויבות לציבור שאנחנו באיחוד הלאומי מרגישים כלפי בוחרינו וכל הציבור בישראל. כדי למנוע מצב שגדילת המפלגה תביא בטעות לאיבוד פניות מהציבור, אנחנו משתמשים במערכת מעולם העסקים כדי לסנכרן את העבודה ולהפוך אותה למיטבית יותר"
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
מצביע בנט לשעבר
13:09 13.11.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר