שר החוץ, אביגדור ליברמן:"הטרור אינו נובע מהבנייה בירושלים"

שר החוץ, אביגדור ליברמן:"הטרור אינו נובע מהבנייה בירושלים"

על רקע פיגוע הדריסה בירושלים ופיגוע הירי בקנדה, שנערכו כמעט באותו זמן, מבהיר שר החוץ, אביגדור ליברמן, כי זו ההוכחה שהטרור אינו פועל יוצא של התנהלות הממשלה הישראלית או של הבנייה בירושלים, אלא מדובר במגיפה עולמית. "נמשיך לעמוד נחושים ולהילחם בטרור ובטרוריסטים".

author-image
ליברמן: "הטרור אינו נובע מהבנייה בירושלים"
  הטרור הוא מגפה עולמית. ליברמן (צילום: פלאש 90)

על רקע פיגוע הדריסה בירושלים ופיגוע הירי בקנדה, שנערכו כמעט באותו זמן, מבהיר שר החוץ, אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), כי זו ההוכחה שהטרור אינו פועל יוצא של התנהלות הממשלה הישראלית או של הבנייה בירושלים, אלא מדובר במגיפה עולמית.

לדברי ליברמן: "מתקפות הטרור שהתרחשו אמש כמעט באותו זמן בשני קצוות של העולם, ירושלים ואוטווה, מוכיחות שוב כי הטרור הוא מגיפה עולמית שיש להילחם בה בעוצמה וללא פשרות".

ליברמן מבהיר כי "הטרור אינו נובע מבנייה בירושלים, באוטווה, בניו-יורק, במדריד, בלונדון או במומבסה – אלא מהמאבק של האיסלאם הקיצוני בעולם המערבי".

בדבריו ביקש ליברמן לחזק את הממשלה הקנדית וציין את תמיכתה במדינת ישראל. "אנו עומדים לצד ידידינו מקנדה, שכבר הוכיחו, גם בימים האחרונים בהצטרפותם למלחמה בדאע״ש וגם קודם לכן בעמידתם האיתנה לצד ישראל, שהם אינם נכנעים לטרור, וגם אנו נמשיך לעמוד נחושים ולהילחם בטרור ובטרוריסטים".

בתוך כך, בניגוד לליברמן, שכאמור סבור שהטרור אינו קשור לפעילות היהודים בירושלים, פעיל השמאל הקיצוני, מזכ"ל ארגון 'שלום עכשיו', יריב אופנהיימר, מתקשה לעשות את ההבחנה בין הטובים לרעים בכל מה שקורה להתפרעויות בירושלים.

 

בציוץ בטוויטר שהעלה מיד אחרי פיגוע הדריסה בירושלים, הסביר אופנהיימר כי האשמה אינה על התנהלותה של משטרת ירושלים, אלא דווקא על ציבור המתנחלים ועמותות הימין.

לדבריו: "לפני שבאים בטענות למשטרת ירושלים, צריך לבוא בטענות לעמותות הימין והמתנחלים שעושים הכל כדי להבעיר את הר הבית ושכונות פלסטיניות כמו סילוואן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו