הזמר מתי כספי מערער על הקביעה כי המתקפה בשבעה באוקטובר היתה מחדל מודיעיני או בטחוני ומאשים: "ברור שהיתה כאן בגידה".
וכך הוא כותב "דברים שמעיקים לי על הלב. בכל פעם שמחסלים בכיר בחמאס, התקשורת מציינת שהחיסול נעשה בהכוונת השב"כ והמוסד, שידעו לעקוב אחרי הבכיר ולתת מידע מדויק על הבניין אליו הוא נכנס, לאיזו קומה עלה ולאיזה חלון לשגר את הטיל. לעובדות האלה אני מאמין".
ואז ציין כספי "אבל אני לא מאמין שהשב"כ והמוסד לא ידעו לעקוב אחרי טרקטור שופלדוזר ענק שנסע לאט, במהירות של אולי 10 קמ"ש, בליווי מאות מחבלים ואזרחים, כדי לפרוץ את הגדר הכי משוכללת בעולם ולאנוס, לערוף ראשים ולערוך טבח ב 1,500 אזרחים במשך שעות ארוכות, ללא התערבות צה"ל על כל חילותיו.
ואחר כך מפמפמים למחוברים באדיקות לטלוויזיה את המשפט "כשל או מחדל בטחוני"…
וסיכם: "כל מי שלא מחובר יודע שזאת בגידה".

הפוסט קיבל שיתופים רבים, וגולשים רבים חיזקו את ידיו "אתה כותב את מה שרבים חושבים", "תודה על האומץ והקול השפוי" וגם "פשוט ומדוייק"




תגובות
.
מבין את הטענה אבל לא מסוגל להאמין... אפילו לא על חלאות קפלן ומנהיגיהם.
אתה החלאה, תתבייש אפס קטן לא אתפלא אם אתה בשירות איראני
אז הוא אמר היחידים שבוגדים בעמם , זו ממשלת החורבן
חלאות קפלן וחלאות חמאס, דומים יותר משנדמה לך. כאשר רוע הלב הוא הדבר היחיד שמניע אדם, כאשר כל הפעולות מכוונות להרס ולא לבנין, אין גבול שאותו אדם לא יחצה.
אני לי קשה להאמין אבל לטרוף אין גבול. והאנשים הללו מקפלן הם מטורפים על מלא
קשקוש... כבר היו דברים מעולם... יש מצבי עיוורון לא בגידה ולא דובים ולא יער מחדל, וחובה להכיר בכך ולשנות פה הכל מהיסוד! אם נאמין לאגדות האלה, שרק מפצלות בינינו, לא נקום ונשנה- את עצמנו ואת החברה. אגדות כאלה באות לעשות לנו עולם קל ופשוט... בל נתפתה...
מצבי עיוורון? מה זה הקשקוש הזה? חצי יממה בלי תגובה של הצבא. זו בגידה לא עיוורון