ברנז'ה

מתי כספי: כל מי שמחובר יודע, היתה כאן בגידה

הזמר מתי כספי סובר כי בשבעה באוקטובר היתה בגידה, הוא מקיש לגבי המידע הברור של הצבא בכל פעולה בעזה לעומת השופל האיטי שנכנס דרך הגדר ולא הגיעו אליו במשך שעות ומציין "אחר כך מפמפמים לנו כשל או חדל בטחוני"

הופעה מיוחדת בכנס. מתי כספי
הופעה מיוחדת בכנס. מתי כספי | צילום: יח"צ

הזמר מתי כספי מערער על הקביעה כי המתקפה בשבעה באוקטובר היתה מחדל מודיעיני או בטחוני ומאשים: "ברור שהיתה כאן בגידה".

וכך הוא כותב "דברים שמעיקים לי על הלב. בכל פעם שמחסלים בכיר בחמאס, התקשורת מציינת שהחיסול נעשה בהכוונת השב"כ והמוסד, שידעו לעקוב אחרי הבכיר ולתת מידע מדויק על הבניין אליו הוא נכנס, לאיזו קומה עלה ולאיזה חלון לשגר את הטיל. לעובדות האלה אני מאמין".

ואז ציין כספי "אבל אני לא מאמין שהשב"כ והמוסד לא ידעו לעקוב אחרי טרקטור שופלדוזר ענק שנסע לאט, במהירות של אולי 10 קמ"ש, בליווי מאות מחבלים ואזרחים, כדי לפרוץ את הגדר הכי משוכללת בעולם ולאנוס, לערוף ראשים ולערוך טבח ב 1,500 אזרחים במשך שעות ארוכות, ללא התערבות צה"ל על כל חילותיו.

ואחר כך מפמפמים למחוברים באדיקות לטלוויזיה את המשפט "כשל או מחדל בטחוני"…

וסיכם: "כל מי שלא מחובר יודע שזאת בגידה".

הפוסט קיבל שיתופים רבים, וגולשים רבים חיזקו את ידיו "אתה כותב את מה שרבים חושבים", "תודה על האומץ והקול השפוי" וגם "פשוט ומדוייק"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

705
518
אכן. לכן ראש אמן חזר לישון
13.05.24

.

517
מישהו
13.05.24

מבין את הטענה אבל לא מסוגל להאמין... אפילו לא על חלאות קפלן ומנהיגיהם.

1
זיו
14.05.24

אתה החלאה, תתבייש אפס קטן לא אתפלא אם אתה בשירות איראני

2
ניסים
14.05.24

אז הוא אמר היחידים שבוגדים בעמם , זו ממשלת החורבן

3
אלמוני
14.05.24

חלאות קפלן וחלאות חמאס, דומים יותר משנדמה לך. כאשר רוע הלב הוא הדבר היחיד שמניע אדם, כאשר כל הפעולות מכוונות להרס ולא לבנין, אין גבול שאותו אדם לא יחצה.

4
מני
14.05.24

אני לי קשה להאמין אבל לטרוף אין גבול. והאנשים הללו מקפלן הם מטורפים על מלא

516
חנה
13.05.24

קשקוש... כבר היו דברים מעולם... יש מצבי עיוורון לא בגידה ולא דובים ולא יער מחדל, וחובה להכיר בכך ולשנות פה הכל מהיסוד! אם נאמין לאגדות האלה, שרק מפצלות בינינו, לא נקום ונשנה- את עצמנו ואת החברה. אגדות כאלה באות לעשות לנו עולם קל ופשוט... בל נתפתה...

1
ירון
13.05.24

מצבי עיוורון? מה זה הקשקוש הזה? חצי יממה בלי תגובה של הצבא. זו בגידה לא עיוורון