חברת הפרסום אדלר-חומסקי שהייתה אחראית לאסטרטגיית הקריאייטיב, המיתוג והשיווק במטה משפחות החטופים עוזבת את המטה, כך פרסם לראשונה עיתונאי 'הצינור' בר שם אור.

על פי הדיווח, אנשי חברת הפרסום, שהיו אחראים בחודשים האחרונים לקמפיין המרכזי של המטה תחת הכותרת "פדיון שבויים – ניצחון למדינה", נקלעו לעימות עם משפחות במטה שלא היו מרוצות מהמיתוג המחודש.

נזכיר, אנשי אדלר חומסקי, ובראשם אבשה שיליין בכיר באדלר חומסקי שהיה אחראי ראשי לקריאייטיב במטה, החליפו את חברת הפרסום פובליסיס שניהלה את הקמפיינים של המטה מיום הקמתו ועזבה לפני מספר חודשים לאחר שבכיריה טענו במכתב שפרסמנו כי אינם יכולים להמשיך "ולתרום ערכית" למטה.