הוריו של רס"מ גדעון אילני שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בעזה לפני שלושה חודשים הודיעו הבוקר על הולדת נכדתם החדשה.
וכך כתבו: "בראש חודש ניסן, ראש השנה למלכים, נולדה לנו הבוקר נסיכה, נכדה חדשה ,בת לאסתי וגדעון".
גדעון אילני, בן 35, אב לשישה שהגדולה בת 11 וחצי בלבד, דוקטורנט לאסטרו-פיזיקה, התגורר בישוב עשהאל שבדרום הר חברון נפל בזמן שאבטח עם חבריו ציר שבו צה"ל עבר.
עוד באותו נושא
"גדעון אילני ספג את הטיל ובמותו הציל את חבריו"יהודית לזרוביץ'

"באותה שעה חוליית מחבלים ממרחק 300 מטר ירו טיל RPG" כך מתארת חמוטל אחותו של גדעון ומסבירה "גדעון ספג את הטיל ובלם אותו מלהתפוצץ על כולם, הוא היחיד שנפל באותו מקום. בזכותו כך סיפרו מפקדיו, אחרים ניצלו".




תגובות
גיבור ישראל - יהי זכרו ברוך מזל טוב גדול למשפחה
יהי זכרו ברוך. בבניך חיי, מזל טוב להולדת ליולדת והבת /נכדה. הרבה שמצה למשפחה ולעם ישראל.
יופי. במקום CERN האירופאי, עכשיו אנחנו נפרנס שבעה יתומים. אפשר לפחות להפסיק לגייס למילואים הורה ליותר משני ילדים?
איפה הבושה? גועל נפש של תגובה
גיבור גדול שמסר את נפשו למען עם ישראל. בדמייך חיי. דם האב ודם לידת האם.