חדשות בריאות

משרד הבריאות הנחה על הרתחת מים בבני עטרות

משרד הבריאות הנחה על חובת הרתחת מים בהרחבה של היישוב בני עטרות, בעקבות קבלת תוצאות איכות מים חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי שתייה

((צילום: חן לאופולד))

משרד הבריאות הודיע היום (שישי) על חובת הרתחת מים בהרחבה של היישוב בני עטרות, זאת בעקבות קבלת תוצאות איכות מים חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי שתייה. במשרד הדגישו כי הצורך בהרתחת המים רלוונטי רק להרחבה של היישוב ולא ליישוב כולו.

לפי הודעת המשרד, חובת הרתחת המים חלה לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים. עם זאת, ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. ההנחיה תקפה עד להודעה חדשה.

עוד נמסר כי משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו