בצער רב צה"ל הודיע הערב (ראשון) על פטירתו של רס"ל סיון ווייל, מרעננה, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום רצועת עזה ב-29.03.2024, בן 20 בנופלו. מדובר בחלל ה-599 שנפל מאז פרצה המלחמה ב-7.10.
ווייל נפצע לאחר שנורה טיל RPG לעבר מבנה בו שהה יחד עם הכוח. באירוע נפל גם אלון קודריאשוב עליו דווח ביום שישי האחרון. בקרב נפצעו 16 לוחמים נוספים. חמישה לוחמים מיחידת אגוז נפצעו באורח קשה, ו-10 הלוחמים הנותרים נפצעו באורחים שונים. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.
עוד באותו נושא
רס"ל אלון קודריאשוב נפל בעזה, 16 פצועים בקרבאוריאל בארי, לירן וינשטיין






תגובות
יהי זכרו ברוך. מחבקים את המשפחה
תנחומים למשפחה ולחברים
תנחומים למשפחה ולכול החללים והפצועחם כול הבכירים כולל המדפחה אות קלון להוריד להם את כול המשכורות שלא יקבלו משכורות ששייכים לעם לבכירים להוריד את כול הדרגות ואגורה לא מקבלו שום פנסיה קאן השתלמות פיצויים אגורה שלא יקבלו מהצבא ואם כן יקבלו הכול יעבור הלאה לעביר לקבינט ולכולם שידעו