בן 20 בנופלו

הותר לפרסום: הלוחם סיון ווייל נפל בקרב בדרום הרצועה

צה"ל הודיע כי הלוחם סיון ווייל מרעננה נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום רצועת עזה. בן 20 היה בנופלו. מדובר בחלל ה-599 מפרוץ המלחמה

הותר לפרסום: הלוחם סיון ווייל נפל בקרב בדרום הרצועה
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

בצער רב צה"ל הודיע הערב (ראשון) על פטירתו של רס"ל סיון ווייל, מרעננה, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום רצועת עזה ב-29.03.2024, בן 20 בנופלו. מדובר בחלל ה-599 שנפל מאז פרצה המלחמה ב-7.10.

ווייל נפצע לאחר שנורה טיל RPG לעבר מבנה בו שהה יחד עם הכוח. באירוע נפל גם אלון קודריאשוב עליו דווח ביום שישי האחרון. בקרב נפצעו 16 לוחמים נוספים. חמישה לוחמים מיחידת אגוז נפצעו באורח קשה, ו-10 הלוחמים הנותרים נפצעו באורחים שונים. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

אוריאל בארי, לירן וינשטיין

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
גלית
31.03.24

יהי זכרו ברוך. מחבקים את המשפחה

2
כאב לב
31.03.24

תנחומים למשפחה ולחברים

1
חמהבס
01.04.24

תנחומים למשפחה ולכול החללים והפצועחם כול הבכירים כולל המדפחה אות קלון להוריד להם את כול המשכורות שלא יקבלו משכורות ששייכים לעם לבכירים להוריד את כול הדרגות ואגורה לא מקבלו שום פנסיה קאן השתלמות פיצויים אגורה שלא יקבלו מהצבא ואם כן יקבלו הכול יעבור הלאה לעביר לקבינט ולכולם שידעו