חדשות חרדים

"אנחנו מגינים על עם ישראל לא פחות מ-F-35"

השר לשעבר שלמה בניזרי יוצא נגד הכוונה לגייס חרדים לצבא: "אף אחד לא יצליח לגעת במי שלומד תורה. אנחנו מגינים לא פחות ממטוס F35"

"אנחנו מגינים על עם ישראל לא פחות מ-F-35"
צילום: (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

השר וחבר הכנסת לשעבר מטעם ש"ס, הרב שלמה בניזרי, מצטרף לקריאות של רבני הציבור החרדי בנוגע לגיוס חרדים לצבא, ואומר כי זה לא יקרה מכיוון שאף אחד לא יצליח לפגוע בלומדי התורה.

בראיון לאילנה דיין בגלי צה"ל אמר בניזרי: "אנחנו מגינים על עם ישראל לא פחות מ-F-35 או כל כלי אחר, אף אחד לא יצליח לגעת במי שלומד תורה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

24
23
מי מראיין אותכם בכלל
28.03.24

גם אלה שמורשעים ויושבים בכלא מגינים? אוסף פרזיטים