איש התקשורת והמגיש ינון מגל, פצח בשירת "עוד ביבי חי" במהלך תכניתו המשותפת עם בן כספית ברדיו 103FM.
מגל אמר: "עוד אבינו חי, עוד ביבי חי. לא יעזור לכל השמאלנים ששונאים אותו. כי אנחנו עם חזק ונמשיך להיות פה, כי אנחנו אוהבים את ארץ ישראל, ומי שלא שילך מהר לעזאזל".





תגובות
אם ביבי יגיד לו לקפוץ מהגג הוא יקפוץ
ינון עבד עלוב. לצערנו, מילות השיר נכונות אבל זה יגמר מתישהו
סה"כ תגובה מתבקשת נוכח ההשתלחות חסרת הרסן כנגד ראש ממשלה - גם בעת חרום .
ינון. המסכן