עימות מכוער וחסר תקדים אירע הלילה במליאת הכנסת בין השרה מאי גולן מהליכוד, לחברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד, כאשר במהלך דקות ארוכות השתיים ירדו אחת על השנייה, השתמשו בביטויים נמוכים ולא הפסיקו לכנות האחת את השנייה בכינויי גנאי.
בשלב מסויים מזכירת סיעת הליכוד עליזה בראשי, ביקשה ממאי גולן לקצר את דבריה. בתגובה כולן תקפה גם אותה בחריפות כשהיא אומרת לה: "אל תטרללי גם את, שקט את , חוצפה".
אחרי גולן עלתה מירב בן ארי להשיב לה, ותקפה אותה על התמונה הפרובוקטיבית מילדותה שפורסמה בשבוע האחרון ברשת: "אחתום עשר פעמים בלשכת העבודה ולא אשים תמונה שלי חצי ערומה על דיסק".





תגובות
מירב בן אר יודעת שככל שהיא תתנהג במורה בהמית כך יש לה סיכוי שהפטרון יבחר בה לתקופה נוספת לקבל משכורת על חשבונינו
הליכוד מייצג נאמנה את הבהמיות הערסית. למה באים אליהם בטענות ?
פספסת את הנעל בוידאו. נו טוב. מה לימין ולמציאות
יהודה אתה טיפש,אין לך שכל,אתה עוד מגן על פוסטמה כמו מאי גולן,רפה שכל שכמותך.
מירב יהודה איש קאיות,אתה אישעלוב,איש קאיות,בא להקיא עליך.
מירב בן ערי בדיחה
הוויכוח המילולי ביניהן לא מבייש את כל חברי הכנסת.כולם אותו דבר