חדשות

פעם שניה השבוע: פרצו לבית כנסת וגנבו תשמישי קדושה

חשודים פרצו לבית כנסת ברחוב האדמו"ר מחב"ד בקרית גת וגנבו תשמשי קדושה לספרי תורה. חוקרי המשטרה הגיעו לזירה ואספו ממצאים במטרה להתחקות אחר הפורצים

המשטרה בזירת הרצח ברהט (דוברות המשטרה)
המשטרה בזירת הרצח ברהט (דוברות המשטרה) | צילום: המשטרה בזירת הרצח ברהט (דוברות המשטרה)

משטרת ישראל פתחה הבוקר (שישי) בחקירת אירוע התפרצות לבית כנסת ברחוב האדמור מחב"ד בעיר קרית גת, שככל הנראה בוצעה במהלך הלילה, משם נגנבו תשמישי קדושה לספרי תורה.

חוקרי מהמשטרה שהגיעו לזירה אספו ראיות וממצאים במטרה להגיע לזהות חשודים ומעצרם.

סגן מפקד תחנת קרית גת, רפ"ק אבי השאש התייחס לפריצה, "מעבר לעבירת ההתפרצות שהנה חמורה בפני עצמה, נגנבו לפי הדיווח גם תשמישי קדושה שיש להם ערך סנטימנטלי עבור ציבור המתפללים בבית הכנסת והעם היהודי בכלל. אנחנו משקיעים את כל המשאבים הנדרשים על מנת להגיע לזהות המעורבים ובמטרה להשיב את הרכוש הגנוב".

עוז ישראל שוורץ

מוקדם יותר השבוע, תושב רמלה נעצר בעיר לוד בחשד שפרץ לבית הכנסת בעיר וגנב רכוש. על פי חקירת המשטרה, שוטרי התחנה הגיעו למקום במהירות ואיתרו את החשוד בשנות הארבעים לחייו כשהוא מתחבא סמוך למקום, כשאחת מנעליו חסרה.

כשהשוטרים איתרו את הנעל החסרה של החשוד בתוך בית הכנסת ובסריקות שביצעו באזור, הם מצאו את הרכוש שנגנב מהמקום

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות