חדשות המגזר

"הוא נבחר בפינצטה להיהרג על קידוש השם"

הדסה, אמו של אליהו ברנשטיין הי"ד שנרצח במסיבה ברעים, מספרת על המפגש האחרון שלו בחיק המשפחה, על התקווה שנגוזה למצוא אותו בחיים ועל ההתמודדות עם האובדן

"הוא נבחר בפינצטה להיהרג על קידוש השם"
צילום: (צילום: יוטיוב / הידברות)

היא התפללה עליו במשך שנים רבות, וכעת מבקשת שהוא יתפלל עלינו מלמעלה: הדסה, אמו של אליהו ברנשטיין הי"ד שנרצח במסיבה ברעים, מספרת על המפגש האחרון שלו בחיק המשפחה, על התקווה שנגוזה למצוא אותו בחיים ועל ההתמודדות עם האובדן: "הכל מדויק אצל הקב"ה. אין טעויות".

מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הידברות

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

10
9
אורית
31.01.24

למרות האמונה קורע את הלב????