תיעוד מתוך שכונת שג'עייה מגלה כי מהשכונה נותרו עיי חרבות. הבתים פוצצו וגולחו על ידי הדחפורים של חיל ההנדסה (D-9). תושבי נחל עוז שנמצאים מעבר לגבול יכולים לראות את ההריסות של מה שהייתה פעם בירת הטרור של עזה.
במקום מאות הבתים נותרו מגרשים ריקים וביניהם הרמות של פסולת בניין.
צפו: שכונת שג'עייה הפכה למגרש חנייה אחד גדול

שגעייה משוטחת| צילום: שכונת שג'עייה משוטחת (שימוש לפי סעיף 27א)
==
אתר סרוגים פועל להגנת ושמירת זכויות יוצרים ועושה מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. אם זיהיתם בכתבה זו יצירה שאתם בעלי הזכויות בה נא הודיעו לנו בדוא"ל srugim@srugim.co.il
תגובות
מי רוצה לבנות וילה בשכונה החדשה בשם ״נשגב״? כל הכבוד לצהל שחרש את השכונה לבנייה יהודית !