במסגרת הלחימה של צוות הקרב של חטיבת הנח"ל בג׳באליה, נתקלו הלוחמים במחבלים שביצעו ירי נ"ט לעבר כוחותינו. בסגירת מעגל מהירה ואיכותית, החוליה הותקפה על ידי כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר בהכוונת מכלול האש החטיבתי, מידע מודיעיני והלוחמים בשטח.
מחבל נוסף מתוך החוליה חוסל על ידי הלוחמים. על המחבל נמצאה מצלמה שתיעדה את מחבלי החמאס זוחלים על הקרקע עם RPG וקלצ'ניקוב, מסתתרים במבנים ומשגרים טיל נ״ט לעבר כוחותינו.

87207e17-0315-494d-9e8b-8d10b9e88b33| צילום: פעילות מחבלים בעזה





תגובות
מצלמה מעולה אם היא שרדה את הפיצוץ
עוד 3 חנזירים מתו לאוסף
למה לא שורפים אותם עם פצצות דלק