הרב אלי בן דהן: הקרן החדשה לישראל מסיתה נגד וינטר

הרב אלי בן דהן: הקרן החדשה לישראל מסיתה נגד וינטר

סגן השר לשירותי דת טוען כי הקרן החדשה פועלת במתכוון לפגוע במח"ט גבעתי. "בואו נחשוף את פרצופה האמיתי של הקרן החדשה ושלוחותיה"

"הקרן החדשה לישראל מסיתה נגד וינטר"
  כמה מקבלים מאירופה על התייחסות של סגן שר? הרב בן דהן (פלאש90)

סיפור "הדרת הנשים", שאירע בחטיבת גבעתי, בה דווח כי מפקד החטיבה, אל"מ עופר וינטר, מנע הופעה של שרית חדד לכאורה בגלל שירת נשים, ממשיך לעורר סערה.

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן (הבית היהודי), סבור כי הקרן החדשה לישראל פועלת במתכוון נגד מפקד החטיבה, ומשתמשת בסיפור בכדי להסית נגדו.

לדבריו: "הקרן החדשה לישראל ממשיכה בהסתה נגד מח"ט גבעתי עופר וינטר. אחרי שניסו לפגוע במורל חטיבת גבעתי בגלל השימוש בפסוק 'שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד' יוצאים עכשיו בקרן החדשה לישראל (באמצעות השלוחה ישראל חופשית) בקמפיין חדש נגד מח"ט גבעתי עופר וינטר בטענה שמנע הופעה של שרית חדד בפני חייליו".

הרב בן דהן טוען כי בקרן החדשה לישראל בוחרים להתעלם מהעובדות. "העובדה שהחיילים העדיפו את הזמר משה פרץ לא הפריעה להם ומצד שני, העובדות אף פעם לא שינו להם את המציאות המדומה שלהם. מבחינתם, כל מה שיכול להכפיש מחטי"ם וחיילים בצה"ל עם גאווה ורוח יהודית כמו עופר וינטר, כשר".

עוד הוסיף סגן השר: "העם ולוחמיו הוכיחו במלחמה הזאת שהם מתגאים ביהדותם ולא מתביישים בה. בואו נחשוף את פרצופה האמיתי של הקרן החדשה ושלוחותיה". בסוף דבריו שולח בן דהן עקיצה לראשי 'הקרן: "אגב, בטח קמפיינים מסוג זה כנראה לא יזיקו לגיוס התרומות של הקרן החדשה באירופה, על חשבון כולנו. שיבקשו בונוס על הצלחה, בשל ההתייחסות של סגן שר", כתב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם כך הרב בן דהן חושה שלשאר המח"טים אין גאווה יהודית
יהודי | 12-08-2014 12:37
2
האלוף הצדיק וינטר אשרייך!
פרח | 14-08-2014 13:58
אם כל האלופים היו נלחמים כמוהו ועם יראת שמים וצידקות כמהו היינו נראים אחרת הוא היה נבחר בקלות לאלוף בצבאו של דוד המלך, ה' ישמור עליו על כל צעד ושעל הוא נכס לעם היהודי