חדשות בריאות

19 יום למלחמה: 267 פצועים נותרו באשפוז

משרד הבריאות עדכן כי 267 פצועים נותרו מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, מהם 50 במצב קשה, 73 במצב בינוני ו-38 במצב קל. 106 מהפצועים מאושפזים במחלקות שיקום

19 יום למלחמה: 267 פצועים נותרו באשפוז
צילום: אילוסטרציה (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

19 ימים אחרי תחילת המלחמה בישראל, משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי) כי 267 פצועים נותרו מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. מתחילת המלחמה פונו לבתי החולים מעל 5,400 פצועים בסך הכל.

לפי הנתונים, 161 פצועים מאושפזים במחלקות אשפוז כללי בבתי החולים – מתוכם 50 במצב קשה, 73 במצב בינוני ו-38 במצב קל. בנוסף, 106 פצועים מאושפזים במחלקות שיקום.

מוקד משרד הבריאות לאיתור מאושפזים מהמלחמה: *5400 שלוחה 3

טלפון מרכז החוסן הארצי הטיפולי *5486 (המרכז פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-20:00)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
מלי
26.10.23

איחולים להחלמה מהירה. רפואת הגוף והנפש לכולם