אמבולנסים של מד"א ומספר רכבי כיבוי הוזעקו הערב לאולפני חדשות 12 וחדשות 13 בנווה אילן.
על פי הדיווח של עיתונאי 'ישראל היום' ערן סויסה, הכבאיות הוזעקו לאולפני חדשות 13 בעקבות דיווח על שריפה שפרצה באולפנים. לאולפני חדשות 12 הוזנקו אמבולנסים בעקבות דיווח על עובד שהתמוטט.
עוד עולה מהדיווח, כי בשני המקרים מדובר בדיווחי שווא ובהקפצת כוחות רבים לחינם. הנושא נמצא בבדיקת כוחות הבטחון.





תגובות
לא עושים צחוק מביטוחן של אנשיםזה איני מקובל בעליל ואפילו אינו מצחיק
מאוד מקווה שזה יהיה נכון מתי שהוא ערוצים של שקרים וטינופת
מאוד מקווה שזה יהיה נכון כשאתה תעבור שם ותתמוטט ליד האולפנים. טיפש.
שוב ביביסטים שולחים ערבים לחבל במדינה?