מתיחות שיא בעיר התורה. השבוע אישרה המשטרה לארגוני המחאה לקיים הפגנת נשים פרובוקטיבית בעיר בני ברק. תחילה ביקשו המארגנים לקיים את תהלוכת הנשים ברחובות המרכזיים בעיר, אולם המשטרה דחתה אותם ואישרה מסלול חלופי תוך כדי חסימת כבישים נרחבת, הצועדות צפויות לעבור על יד בניין העירייה.
במכתב שפרסמו הבוקר רבני העיר בני ברק נאמר כי "לצערנו נתעוררו אנשים מחוץ לעיר לערוך הפגנות ברחובותינו ולהשמיע ברמה קולם, נגד ציבור שומרי תורה ומצווה, ונגד הצניעות והקדושה.
"פונים אנו בזה לציבור כולו, אנשים נשים וטף, אין להיגרר לעימות איתם כלל. האחריות על כל אחד ואחד מאיתנו להזהיר גדולים על הקטנים שלא להתקרב למקומות התקהלותם, לא לענות להם מטוב ועד רע ולא להיגרר לסביבתם, ובוודאי לא להתווכח עמם ולא לגרום חלילה לחילול שם שמים.

ח"כ בוסו: "פגיעה אנושה בכלל התושבים"
אתמול פנה חה"כ אוריאל בוסו, המועמד לראשות העיר בבחירות הקרובות, במכתב דחוף לשר לביטחון לאומי ולמפכ"ל המשטרה: "העיר בני ברק שוקקת חיים בשכם והערב ועל אחת כמה וכמה בימי חמישי, שהכל עסוקים בהכנות וקניות לקראת שבת קודש והמצור המתוכנן על העיר בני ברק ועל עורקי החיים הראשיים שלה יגרום לפגיעה קשה ובלתי מתקבלת".
"אבקש בדחיפות וללא דיחוי לשקול מחדש את האפשרות לחסימת צירי העיר המרכזיים ושיבוש התחבורה הציבורית אשר תפגע פגיעה אנושה בכלל התושבים והוא עוול בל יכופר. לא יעלה על הדעת שבכל פעם שמישהו רוצה לעורר פרובוקציה, המשטרה מאפשרת לו לקחת עשרות אלפי בני ערובה".
מה דעתך בנושא?
2 תגובות
0 דיונים
דעת
הדוחק את הקץ מקלקל ולא מתקן, וצריך להתרחק מכל ערבוביא. אבל בכח התפילה והקיווי אפשר לפעול להחשת גילוי היחוד, ומימלא הכל נתקן.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי יִחוּדְךָ שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל...
הדוחק את הקץ מקלקל ולא מתקן, וצריך להתרחק מכל ערבוביא. אבל בכח התפילה והקיווי אפשר לפעול להחשת גילוי היחוד, ומימלא הכל נתקן.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי יִחוּדְךָ שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל הַכֹּל, וְאַף עַל גַב שֶׁכַּמָּה מַדְרֵגוֹת שַׂמְתָּ שֶׁהֵם שׁוֹלְטִים בָּעוֹלָם, אַתָּה יָכוֹל לְשַׁנּוֹת סְדָרִים, כְּמוֹ שֶׁעָשִׂיתָ בְּמִצְרַיִם, וּמַה כְּתִיב שָׁם, "מְדַלֵּג עַל הֶהָרִים מְקַפֵּץ עַל הַגְּבָעוֹת", שֶׁאֵלֶּה הֵם הָרִים גְּדוֹלִים שֶׁהָעוֹלָם מִתְקַיֵּם תַּחְתֵּיהֶם. וּמֵהֶם נִמְשָׁכִים סְדָרִים וְחֶשְׁבּוֹנוֹת בְּסוֹד הַגְּאֻלָּה, אֲבָל יִחוּד שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל הַכֹּל, וּמִי שֶׁרוֹצֶה לִדְחוֹק אֶת הַקֵּץ מִצַּד אוֹתָם הֶהָרִים, נֶאֱמַר בָּהֶם, "כֹּל הַדּוֹחֵק אֶת הַשָּׁעָה הַשָּׁעָה דּוֹחַקְתּוֹ". שֶׁהֲרֵי עַד שֶׁלֹּא נִתְפָּרֵשׁ טָמֵא מִן הַמִּקְדָּשׁ, מִי שֶׁרוֹצֶה לְהִתְקָרֵב – מְקַלְקֵל וְלֹא מְתַקֵן! לְפִיכָךְ נֶאֱמַר לְיִשְׂרָאֵל, "אִם תָּעִירוּ וְאִם תְּעוֹרְרוּ אֶת הָאַהֲבָה עַד שֶׁתֶּחְפָּץ", וּבַמֶּה הִשְׁבִּיעָנוּ? אֶלָּא בַּשֵּׁם צְבָאוֹ"ת, דִּכְתִיב, "הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם בְּנוֹת יְרוּשָׁלַיִם בִּצְבָאוֹת", לְפִי שֶׁזֶּה הוּא שֵׁם נֶאֱמַר בּוֹ, "וּמַבְדִּיל בֵּין יוֹם וּבֵין לַיְלָה יְהֹוָה צְבָאוֹת שְׁמוֹ". וּבְשָׁעָה שֶׁנַּעֲשֶׂה הַבְדָּלָה עוֹד לֹא נִכְנָס בִּתְחוּם חֲבֵרוֹ, אֲבָל עַד שֶׁהַבְדָּלָה לֹא נִמְצֵאת, הַכֹּל הוֹלֵךְ בְּעִרְבּוּבְיָא, וְצָרִיךְ לְהִתְרַחֵק מִשָּׁם. אֲבָל יִחוּד שֶׁלְּךָ נֶאֱמַר בּוֹ, "וְעָבַרְתִּי בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם… אֲנִי יְהֹוָה אֲנִי הוּא וְלֹא אַחֵר", שֶׁבְּשָׁעָה שֶׁיִּחוּדְךָ שׁוֹלֵט אֵין מוֹרָא מֵאוֹתוֹ אֵל אַחֵר כְּלָל, אֶלָּא, "מְדַלֵּג עַל הֶהָרִים מְקַפֵּץ עַל הַגְּבָעוֹת". רִבּוֹן כָּל הָעוֹלָמִים הֲרֵי לַיִּחוּד שֶׁלְּךָ אֲנַחְנוּ מְקַוִּים בֶּאֱמֶת, וְכַמָּה אֹרֶךְ הַגָּלוּת סָבְלוּ יִשְׂרָאֵל עַמְּךָ, אֶלֶף וְתרס"ד (בתשפ"ב: אֶלֶף תתקנ"ב) שָׁנָה. עַתָּה, עוֹד לֹא תְעַכֵּב עָלֵינוּ מִלִּגָּאֵל גְּאֻלָּה שְׁלֵמָה אֶלָּא יִתְקַיֵּם בָּנוּ, "אֲנִי יְהֹוָה בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה", וּתְגַלֶּה לָנוּ אֲמִתְּךָ בְּקָרוֹב, יְהֹוָה אַל תְּאַחַר, לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהֹוָה.
המשך 05:33 25.08.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מאיר
יוציא את כל האויר מהבלון הנפוח של ההגנה המתריסה הזו
14:20 24.08.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דעת
הדוחק את הקץ מקלקל ולא מתקן, וצריך להתרחק מכל ערבוביא. אבל בכח התפילה והקיווי אפשר לפעול להחשת גילוי היחוד, ומימלא הכל נתקן.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי יִחוּדְךָ שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל...
הדוחק את הקץ מקלקל ולא מתקן, וצריך להתרחק מכל ערבוביא. אבל בכח התפילה והקיווי אפשר לפעול להחשת גילוי היחוד, ומימלא הכל נתקן.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי יִחוּדְךָ שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל הַכֹּל, וְאַף עַל גַב שֶׁכַּמָּה מַדְרֵגוֹת שַׂמְתָּ שֶׁהֵם שׁוֹלְטִים בָּעוֹלָם, אַתָּה יָכוֹל לְשַׁנּוֹת סְדָרִים, כְּמוֹ שֶׁעָשִׂיתָ בְּמִצְרַיִם, וּמַה כְּתִיב שָׁם, "מְדַלֵּג עַל הֶהָרִים מְקַפֵּץ עַל הַגְּבָעוֹת", שֶׁאֵלֶּה הֵם הָרִים גְּדוֹלִים שֶׁהָעוֹלָם מִתְקַיֵּם תַּחְתֵּיהֶם. וּמֵהֶם נִמְשָׁכִים סְדָרִים וְחֶשְׁבּוֹנוֹת בְּסוֹד הַגְּאֻלָּה, אֲבָל יִחוּד שֶׁלְּךָ שׁוֹלֵט עַל הַכֹּל, וּמִי שֶׁרוֹצֶה לִדְחוֹק אֶת הַקֵּץ מִצַּד אוֹתָם הֶהָרִים, נֶאֱמַר בָּהֶם, "כֹּל הַדּוֹחֵק אֶת הַשָּׁעָה הַשָּׁעָה דּוֹחַקְתּוֹ". שֶׁהֲרֵי עַד שֶׁלֹּא נִתְפָּרֵשׁ טָמֵא מִן הַמִּקְדָּשׁ, מִי שֶׁרוֹצֶה לְהִתְקָרֵב – מְקַלְקֵל וְלֹא מְתַקֵן! לְפִיכָךְ נֶאֱמַר לְיִשְׂרָאֵל, "אִם תָּעִירוּ וְאִם תְּעוֹרְרוּ אֶת הָאַהֲבָה עַד שֶׁתֶּחְפָּץ", וּבַמֶּה הִשְׁבִּיעָנוּ? אֶלָּא בַּשֵּׁם צְבָאוֹ"ת, דִּכְתִיב, "הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם בְּנוֹת יְרוּשָׁלַיִם בִּצְבָאוֹת", לְפִי שֶׁזֶּה הוּא שֵׁם נֶאֱמַר בּוֹ, "וּמַבְדִּיל בֵּין יוֹם וּבֵין לַיְלָה יְהֹוָה צְבָאוֹת שְׁמוֹ". וּבְשָׁעָה שֶׁנַּעֲשֶׂה הַבְדָּלָה עוֹד לֹא נִכְנָס בִּתְחוּם חֲבֵרוֹ, אֲבָל עַד שֶׁהַבְדָּלָה לֹא נִמְצֵאת, הַכֹּל הוֹלֵךְ בְּעִרְבּוּבְיָא, וְצָרִיךְ לְהִתְרַחֵק מִשָּׁם. אֲבָל יִחוּד שֶׁלְּךָ נֶאֱמַר בּוֹ, "וְעָבַרְתִּי בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם… אֲנִי יְהֹוָה אֲנִי הוּא וְלֹא אַחֵר", שֶׁבְּשָׁעָה שֶׁיִּחוּדְךָ שׁוֹלֵט אֵין מוֹרָא מֵאוֹתוֹ אֵל אַחֵר כְּלָל, אֶלָּא, "מְדַלֵּג עַל הֶהָרִים מְקַפֵּץ עַל הַגְּבָעוֹת". רִבּוֹן כָּל הָעוֹלָמִים הֲרֵי לַיִּחוּד שֶׁלְּךָ אֲנַחְנוּ מְקַוִּים בֶּאֱמֶת, וְכַמָּה אֹרֶךְ הַגָּלוּת סָבְלוּ יִשְׂרָאֵל עַמְּךָ, אֶלֶף וְתרס"ד (בתשפ"ב: אֶלֶף תתקנ"ב) שָׁנָה. עַתָּה, עוֹד לֹא תְעַכֵּב עָלֵינוּ מִלִּגָּאֵל גְּאֻלָּה שְׁלֵמָה אֶלָּא יִתְקַיֵּם בָּנוּ, "אֲנִי יְהֹוָה בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה", וּתְגַלֶּה לָנוּ אֲמִתְּךָ בְּקָרוֹב, יְהֹוָה אַל תְּאַחַר, לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהֹוָה.
המשך 05:33 25.08.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מאיר
יוציא את כל האויר מהבלון הנפוח של ההגנה המתריסה הזו
14:20 24.08.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר